کد خبر: ۱۹۳۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
روابط عمومی وزارت اطلاعات طی اطلاعیه‌ای از دستگیری عوامل حملات تروریستی در شبکه های انرژی خوزستان خبرداد.
به گزارش آرانیوز، روابط عمومی وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)، در چند روز گذشته، شماری از عناصر تروریست وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه که با چندین مورد بمب‌گذاری در شبکه‌های انرژی استان خوزستان، در صدد اخلال در امنیت استان و ایجاد ناامنی در زندگی شهروندان خوزستان بودند، به همراه مقدار قابل توجهی مواد منفجره و اقلام فرستاده شده از یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس شناسایی و بازداشت شدند.

 

بر پایه این اطلاعیه، این عناصر با هدایت سرویس‌های جاسوسی غربی ـ صهیونیستی در صدد اقدامات خرابکارانه دیگری بودند که به لطف الهی کشف و خنثی شد.

 

گفتنی است، در این عملیات، هفت بمب آماده انفجار و وسایل ارتباطی و مخابراتی کشف و جمع‌آوری شده است.

 

در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است: اطلاعات تکمیلی مربوط به این تیم تروریستی متعاقبا به استحضار ملت شریف ایران خواهد رسید.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
محمد اخوان نیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
0
1
باسلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان بهتر است جهت هرچه بهتر برخورد با این نامرد های ترسو کمی بهتر اطلاع رسانی شود تادر صورت دیدن مورد مشکوکی سریع اطلاع داده شود که خدایی نکرده به مقصود پلید خود نرسند اینجانب آمادگی خود را در هر زمینه که تشخیص داده شود مفید می باشم را اعلام می دارم موفق باشید
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار