کد خبر: ۱۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خراسان رضوی:
مشهد ـ مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خراسان رضوی گفت: ۶۰ بازرس در قالب ۳۰ تیم در طرح جشنواره فروش آغاز مدارس و ماه محرم در سطح شهر مشهد بر قیمت و کیفیت کالاهای عرضه شده نظارت می کنند.

به گزارش آرانیوز، احسان اصولی با اشاره به اینکه جشنواره فروش اصناف مشهد که از تاریخ ۲۰ شهریور ماه شروع شده است تا پنجم مهرماه ادامه دارد، اظهار کرد: در این جشنواره اکثر حوزه های صنفی حضور دارند که ۱۰ اتحادیه کتاب و نوشت افزار، پوشاک، کیف، کفش، خرازی‌ها و لوازم آرایشی و بهداشتی به طور ویژه‌ای در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خراسان رضوی بیان کرد: واحدهای صنفی نمونه که از طریق اتحادیه‌ها در این طرح ثبت نام کرده‌اند، با نصب پوستر در واحد صنفی مورد نظر بین ۱۵ تا ۵۰ درصد تخفیف اعمال می‌کنند.

اصولی ادامه داد: با توجه به رکود حاکم بر بازار، قیمت عرضه کالا در تمامی واحدهای صنفی سطح شهر بالا نیست و بسیاری از صاحبان مشاغل به طور خودجوش تخفیف‌های ویژه‌ای را به مناسبت پایان فصل تابستان و شروع مدارس ارائه کرده‌اند.

وی عنوان کرد: با شروع مدارس و افزایش تقاضای برخی کالاها و با توجه به عدم برگزاری نمایشگاه پائیزه، موج تقاضای کالاها در جغرافیای شهر پراکنده شده است و پیش بینی می‌شود استقبال خوبی از این جشنواره شود.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خراسان رضوی اظهار کرد: با آغاز مدارس و ماه محرم و بالا رفتن تقاضا طرح‌های ویژه ای برای نظارت و بازرسی بر بازار در قالب پنج پایگاه در سطح شهر مشهد آماده کرده‌ایم.

اصولی اظهار کرد: ۶۰ بازرس با اتاق اصناف مشهد همکاری می‌کنند که در قالب ۳۰ تیم دو نفره کالاهای پرتقاضا از جمله لوازم التحریر، پوشاک، کیف، کفش، گوشت و برنج را از لحاظ قیمت، کیفیت و دیگر مواردی که طبق قوانین تخلف محسوب می شود نظارت می‌کنند.

وی افزود: در منطقه ثامن مشهد به دلیلی نزدیکی به حرم مطهر رضوی و عاشورا و تاسوعا نظارت بیشتری بر عرضه کالا در این منطقه انجام می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار