کد خبر: ۱۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
فرمانده انتظامی البرز خبر داد:
فرماندار انتظامی استان البرز با اشاره به انهدام باند سرقت فرش فروشی در کرج، گفت: پیرو عملیات صورت گرفت ۱۵ تخته فرش به سرقت برده به ارزش ۱۶۰ میلیون تومان کشف و ضبط شد.

به گزارش آرانیوز، سردار بخشعلی کامرانی صالح در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح چهارشنبه در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی البرز برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه ولایت و عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدای نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم استان البرز به بهترین شکل ممکن انجام شد.

وی با بیان اینکه در تاریخ ۱۴ شهریور مطلع شدیم یک فقره سرقت از فرش فروشی در کرج صورت گرفته، افزود: ۳ سارق با همدستی یک سرایه دار ساختمان محل نگهداری فرش ها با طراحی پیچیده وارد فرش فروشی شدند.

فرماندار انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: سارقان، مالک فرش فروشی را به شکل ناجوانمردانه مورد ضرب و شتم قرار دادند اما خوشبختانه این فرد به صورت معجزه آسا از چنگ مجرمان آزاد شد.

وی گفت: این پرونده در کلانتری ۱۴ رسالت در دستور کار قرار گرفت و پیرو عملیات انجام شده سه سارق به عنف که جز مجرمان سابقه دار بودند دستگیر شدند.

کامرانی صالح تاکید کرد: پیرو عملیات صورت گرفت ۱۵ تخته فرش به سرقت برده به ارزش ۱۶۰ میلیون تومان کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به پرونده سارقان جایگاه سوخت، تصریح کرد: ۳ نفر با استفاده از موتور سیکلت در ساعات پایانی شب و با استفاده از سلاح سرد وارد جایگاه سوخت شده و با تهدید چاقو اقدام به اخاذی و سرقت عنف مبالغ نقدی می کردند.

فرماندار انتظامی استان البرز با تاکید بر اینکه با اقدامات فنی افراد مذکور دستگیر شدند، گفت: امسال سالی است که مقام معظم رهبری تاکید فراوانی در بحث اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل داشته اند.

وی با بیان اینکه در راستای مبارزه با قاچاق کالا توفیقات خوبی طی ۶ ماهه کسب شده است، خاطرنشان کرد: طرح مبارزه با قاچاق کالا از ۱۶ شهریور آغاز و طی مدت زمان ۴۸ ساعت ۴۸ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق، انواع داروی قاچاق و مقادیری اقلام قاچاق به ارزش ریالی ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

کامرانی صالح با اعلام اینکه در راستای اجرایی شدن این طرح ۱۶ دستگاه توقیف و ۲۴ نفر دستگیر شدند، گفت: باند سارقانی اقدام به سرقت قطعات داخل خودرو می کردند که پیرو این مهم چندین نفر از سارقان دستگیر و ۵۰ فقره سرقت داخل خوددو کشف و ضبط شد.

فرماندار انتظامی استان البرز بیان کرد: طی دو سال گذشته ۱۵ هزار دوربین در مجتمع های تجاری استان نصب شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار