کد خبر: ۱۹۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
طی پنج ماه نخست سال جاری انجام شد:
کرج - قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از کمک ۱۲ میلیاردی شهروندان کرجی در اجرای طرح های اکرام و محسنین خبر داد.

به گزارش آرانیوز، اسماعیل رحیمی با اشاره به اینکه مساعدت نیکوکاران کرجی به صورت ماهیانه و نقدی انجام شده است، گفت: طی این مدت حدود ۱۲ هزار حامی در قالب طرح اکرام و محسنین مبالغ اهدایی خود را به حساب بانکی ایتام و فرزندان مددجویان تحت حمایت این نهاد در کرج واریز کرده اند.

وی در ادامه افزود: بخشی از مبالغ پرداختی حامیان، به منظور تضمین آتیه ایتام، در یک حساب مشخص بنام یتیم پس انداز می شود تا در آینده به عنوان منبع مناسبی برای تامین هزینه های اشتغال، مسکن و ازدواج آنان قرار گیرد.

رحیمی یادآور شد: تمامی ایتام تحت حمایت کمیته امداد با حمایت حامیان دارای چند حامی هستند و بخش قابل توجهی از مشکلات معیشتی، فرهنگی و آموزشی آنان از محل مبالغ واریزی حامیان مرتفع می شود.

وی تصریح کرد: نیکوکاران و خیران می توانند علاوه بر مساعدت های نقدی ماهیانه و معمول، حمایت های غیر نقدی در زمینه تامین پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن شامل خرید و ساخت، ودیعه مسکن، کمک های درمانی و مساعدت های فرهنگی شامل تجهیزات آموزشی، فرهنگی، اعزام به مشهد مقدس و مساعدت در جهت کمک به تأمین جهیزیه ایتام را نیز عهده دار شوند.

رحیمی بیان کرد : مردم نوعدوست کرج در صورت تمایل می توانند با حضور در دفاتر طرح اکرام و محسنین کمیته امداد کرج در این طرح ها ثبت نام کنند.

قائم مقام کمیته امداد البرز، همچنین گفت: مساعدت مردم در طرح اکرام ایتام و محسنین طی پنج ماهه ابتدای سال ۹۵ در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۴، حدود ۲۱ درصد رشد داشته است. 

وی خاطر نشان کرد: ۸۳۹ یتیم تحت حمایت کمیته امداد توسط بیش از هشت هزار حامی طرح اکرام و یک هزار فرزند خانواده نیازمند توسط حدود چهار هزار حامی طرح محسنین حمایت می شوند.

رحیمی در ادامه گفت : برگزاری جشن تولد فرشتگان مختص ایتام و فراهم کردن زمینه ملاقات حامی و یتیم از جمله برنامه های جانبی این حوزه است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار