کد خبر: ۱۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
آسمان دزفول ستون های برج طاووس را خواهد دید
رئیس هیئت مدیره شرکت طاووس جهان از حمایت استاندار خوزستان، فرماندار دزفول، شهردار دزفول و شورای شهر این شهرستان در راستای حمایت و توجه ویژه به پروژه برج طاووس دزفول قدردانی کرد.
به گزارش آرانیوز (اختصاصی)، رحمان صدرایی فر رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری طاووس جهان مراتب تشکر خود را از شریعتی استاندار خوزستان، آصفی فرماندار دزفول، کرمی نژاد شهردار دزفول و رئیس و اعضای شورای شهر این شهرستان در راستای حمایت و توجه ویژه به  پروژه عظیم تفریحی، تجاری و گردشگری برج طاووس در شهر دزفول و پیگیری و حمایت از مراحل و روند سرمایه گذاری این بنگاه اقتصادی که به اشاعه فرهنگ گردشگری و توسعه اشتغال جوانان استان خوزستان می انجامد، تشکر و قدردانی کرد.
 
وی با اشاره به پتانسیل بالای شهرستان دزفول در زمینه بازرگانی، گردشگری، کشاورزی و نیز صنایع وابسته، افزود: برای اولین بار در استان طراحی و اجرای یک پروزه عظیم اقتصادی و تفریحی به صورت موازی انجام گرفته است که در راستای توسعه استان که به عنوان یکی از استان های استراتژیک و حساس نقش آفرینی بسیار زیادی در توسعه کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران می تواند داشته باشد، گام برداشته شده است.

صدرایی فر بیان کرد: امید است شروع  و از سرگیری فعالیت این پروژه بزرگ همکاری های گسترده تر آینده را در پیش رو داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار