کد خبر: ۱۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
یزدـ وزیر اطلاعات دولت دهم گفت: تحریم‌هایی که امروز در مورد آن این همه بحث می‌شود موضوع جدیدی نیست و سابقه ۳۸ ساله دارد.
به گزارش آرانیوز، حجت الاسلام حیدر مصلحی چهارشنبه شب در یادواره شهدای شهرستان یزد در میدان امیرچخماق با اشاره به ۳۸ ساله بودن تحریم‌ها علیه ایران اظهار داشت: این موضوع چیز جدیدی نیست زیرا زمانی حتی سیم خاردار به ما نمی دادند اما ملت ایران با ولایت‌فقیه در مقابل دنیا ایستاد و پیروز شد.

وی عنوان کرد: امروز اوباما می‌گوید که تحریم ها ایران را زمین‌گیر کرده و متاسفانه برخی نیز در داخل کشور همین حرف را تکرار می کنند اما من به عنوان یک فرد مطلع اعلام می‌کنم که تنها ۳۰ درصد مشکلات کشور مربوط به تحریم است.

مصلحی ادامه داد: اگر ما تحریم هستیم و چیزی با کشور ما مبادله نمی شود این ماشین‌ها که در خیابان‌ها تردد می‌کنند از کجا می‌آیند و چطور پول آنها جابجا می شود، چرا هر آنچه برای این خودروها و مبادله پول آن اجرا می شود، برای مواد اولیه اجرا نمی شود.

وزیر اطلاعات دولت دهم تصریح کرد: این مسائل را ساده نگیرید و بدانید که مسائل پشت پرده دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: دشمن در سه گروه نخبگان، مسئولان و مردم اقداماتی برای اشتباه شدن محاسباتشان انجام می‌دهد که آن وعده دروغ است به عنوان نمونه بعد از مذاکرات اعلام کردند که هشت میلیارد دلار را آزاد کردند اما یک سنت آن هم داخل کشور نشد.

مصلحی بیان کرد: دشمن همچنین می‌خواهد ما را از امداد غیبی خدا غافل کند برای اینکه فراموش کنیم در طول جنگ تحمیلی و و در طول بیش از سه دهه گذشته چه امدادهای غیبی که به کمک ما آمد و امروز هم به طور قطع می‌آید.

وی با اشاره به کلام خدا که می‌فرماید«یهود و نصارا را ولایتمداری نکنید»، افزود: اکنون یهود و نصارا آمریکا و اروپا هستند و یک عده هم مریض هستند که به سوی یهود و نصارا شتاب می گیرند.

مصلحی ادامه داد: وقتی از این افراد سئوال می شود چرا به سراغ یهود و نصارا می روید، می‌گویند چون می ترسیم که اینها به ما ضرر و لطمه وارد کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار