کد خبر: ۱۸۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
کرمانشاه- مدیر کل بیمه ایران شعبه استان کرمانشاه گفت: در این ۵ ماهه نخست امسال ۲۴ میلیارد تومان دیه به رانندگان و سرنشینان و عابران پیاده در استان کرمانشاه پرداخت شده است.
به گزارش آرانیوز، ارسلان افشار امروز چهارشنبه درنشست دستگاه‌های تابعه اقتصاد و دارایی در کرمانشاه اظهار داشت: بیمه ایران در کرمانشاه ۷ شعبه دارد و به شهروندان ارائه خدمت می‌کند.

مدیر کل بیمه ایران شعبه استان کرمانشاه افزود: سال ۹۲ حق بیمه استان ۹۴ میلیارد تومان بود که ۸۶ میلیارد تومان آن تا آخر سال به صورت نقدی خسارت پرداخت شد اما در انتهای سال ۹۴ با رشد ۶۰ درصدی حق بیمه مواجه بودیم.

افشار با بیان اینکه سال گذشته ۱۵۰ میلیارد تومان حق بیمه در استان داشتیم، افزود: در حال حاضر با توجه به رویه ای که اتخاذ شده نیازی به حضور در بیمه ایران  برای دریافت معرفی نامه جهت خدمات درمانی نیست و تنها با در دست داشتن کارت ملی امکان انجام فرآیند در مراجع درمانی میسر است.

افشار با اشاره به افزایش ضریب نفوذ بیمه گفت: با فروش بیمه نامه مان در مقابل اقداماتی همچون جراحی بزرگ و مغز و قلب و کلیه و مغز و استخوان را نیز پوشش دادیم.

وی ضمن اشاره به کاهش نرخ حق بیمه ها افزود: برون سپاری امور از اقدامات در دست انجام بیمه ایران است و در ارائه خدمات در بخش صدور بیمه نامه ۹۰ درصد کار برون سپاری شده است.

افشار افزود: در ۵ ماهه اخیر در بخش بیمه ثالث جانی اتومبیل بیش از صد درصد پرداختی داشتیم و در این ۵ ماهه ۲۴ میلیارد تومان دیه به رانندگان و سرنشینان و یا عابران پیاده پرداخت شده است.

انهدام ۲۰ تن کالای غیرقابل مصرف در کرمانشاه

برومند میرزایی‌پور مدیر سازمان اموال تملیکی استان کرمانشاه نیز در این نشست اظهار داشت: کالایی که ما جمع آوری می‌کنیم در صورتیکه حاوی اطلاعات امنیتی باشد به دستگاه‌های امنیتی تحویل داده می‌شود، اگر جنبه میراث و تاریخی داشته باشد به سازمان میراث و اگر به صورت کتب و مجله باشد به ارشاد تحویل داده می‌شود.

وی بیان کرد: برخی کالاها نیز که برای سلامت مردم مضر باشند در حضور دادستان امحا خواهد شد چراکه کالاهای مضر ضربات جبران ناپذیری را به بهداشت عموم وارد می کند.

میرزایی پورافزود: در سه سال گذشته ۱۱ جلسه انهدام کالاهی غیرقابل مصرف برگزار کردیم. همچنین۲۰ تن کالا به ارزش ۱۵ میلیارد ریال منهدم شد.

وی همچنین از واریز ۱۷۸ میلیارد ریال از محل فروش به خزانه دولت خبر داد و گفت: اخیرا ۳۱۳ تن برنج قاچاق کشف شد که این موضوع در شُرف رسیدگی است.

این مسئول تاکید کرد: هیچ کالایی بدون مجوز بهداشتی وارد نخواهیم کرد و کالاهایی که سلامت مردم را تهدید کند امحا خواهند شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار