کد خبر: ۱۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
کرمانشاه- فرماندار شهرستان صحنه گفت: کارخانه خودروسازی صحنه با ظرفیت تولید سالانه ۱۵ هزار دستگاه خودرو تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش آرانیوز، شهریار عباس آبادی  اظهار داشت: یکی از پروژه‌های صنعتی شهرستان صحنه پروژه خودروسازی است که بر اساس زمان بندی در حال پیشرفت فیزیکی خوبی است و پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرا تا پایان اسفند به تمام برسد و آماده بهره برداری شود.

فرماندار شهرستان صحنه بیان کرد: کارخانه خودروسازی ایران خودرو صحنه با ظرفیت تولید سالانه ۱۵ هزار دستگاه خودرو سمند ظرفیت اشتغالزایی خوبی ایجاد خواهد کرد و در حال برنامه‌ریزی برای این مهم هستیم.

عباس آبادی اظهار کرد: در کمیته مهارت شهرستان نیز تصمیم گرفته شد تا برای تامین نیروی انسانی کارخانه خودروسازی صحنه تدابیر لازم اتخاذ شود و با آموزش‌هایی که در مراکز فنی و حرفه‌ای به افراد متقاضی داده می‌شود بتوانیم نیروی مورد نیاز را از افراد بومی منطقه تامین کنیم تا در زمان شروع نیروی انسانی از جاهای دیگر کشور مراجعه نکنند.

وی ضمن اشاره به اتخاذ تدابیر لازم جهت نیازسنجی برای نیروی کار کارخانه خودروسازی صحنه افزود: راه اندازی این پروژه تاثیر مثبتی بر اشتغال جوانان خواهد داشت.

فرماندار شهرستان صحنه همچنین در خصوص نامه‌های مردم در سفر هیئت دولت گفت: نامه‌ها در حال بررسی است بخش از آن‌ها پاسخ داده شده و بخشی دیگر در حال بررسی می‌باشد.

عباس آبادی همچنین سرانه فضای سبز شهرستان صحنه را بالاتر از میانگین کشوری دانست و گفت: صحنه باغ شهر استان محسوب می‌شود و سخت کوشی مردم این منطقه برای ایجاد باغات مثمر زبانزد است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار