کد خبر: ۱۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان خبر داد:
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: طبق تفاهم‌نامه‌هایی که با کشورهای اروپایی منعقد شده است، این شرکت ماهانه حدود 10 هزار تن، محصولات خاص خود را به اروپا صادر خواهد کرد.

به گزارش آرانیوز، عزیز قنواتی اظهار کرد: طبق تفاهم‌نامه‌هایی که با کشورهای اروپایی منعقد شده است، این شرکت ماهانه حدود 10 هزار تن، محصولات خاص خود را به اروپا صادر خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: این شرکت از سال 88 تاکنون محصولات خود را به کشورهای آلمان و ایتالیا صادر کرده است و اکنون نیز از کشورهای اسپانیا و انگلستان برای خرید کالا سفارش دارد.

وی افزود: اکنون در حال تولید محصولات مورد نیاز این کشورها هستیم و پس از تولید، این محصولات را صادر خواهیم کرد.

قنواتی تصریح کرد: هدف اصلی شرکت فولاد اکسین در ابتدا تأمین نیاز داخلی کشور است و پس از این، صادرات در دستور کار این شرکت قرار می‌گیرد.

وی گفت: شرکت فولاد اکسین برنامه دارد تا هر سال 4 محصول جدید را به سبد تولیدات خود اضافه کند و در این خصوص سال گذشته توانستیم 8 محصول جدید را به سبد تولیدات خود اضافه کنیم و با وجود مشکلات فراوان، 7 درصد نسبت به سال گذشته افزایش تولید داشتیم.

قنواتی ادامه داد: در دوران تحریم یکی از مواردی که واحدهای تولیدی ما با آن دست و پنجه نرم می‌کردند، عدم به روزرسانی تکنولوژی بود که ما توانستیم با بهره‌مندی از ظرفیت‌ها، این تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده و عملکرد مناسبی را از خود نشان دهیم.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان خاطرنشان کرد: رعایت مسائل زیست‌محیطی، تولید دانش‌بنیان و توجه به ارتباط با بخش دانشگاهی جهت به روز کردن تولیدات و تکنولوژی از مواردی هستند که موجب شده تولیدات شرکت مورد تأیید خریداران آن باشد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار