کد خبر: ۱۸۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
در سومین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان خوزستان:
مدیریت بانک قرض الحسنه رسالت استان خوزستان به عنوان بانک برتر و نمونه در زمینه حمایت از حقوق مصرف کنندگان با کسب بالاترین امتیاز موفق به دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.

به گزارش آرانیوز (اختصاصی)، سال 1388 قانون حمایت از مصرف کنندگان در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و به وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و دادگستری ابلاغ شد، سومین همایش تجلیل از شرکت های صنعتی، خدماتی و تولیدی نمونه خوزستان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان با حضور جمعی از نمایندگان و مسئولان کشوری و استانی، 30 مرداد ماه در سالن اجتماعات تالار امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد.

دراین همایش از حسام الدین باشی زاده مدیریت بانک قرض الحسنه رسالت  استان خوزستان به عنوان بانک برتر و نمونه در زمینه حمایت از حقوق مصرف کنندگان که با کسب بالاترین امتیاز موفق به دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان تقدیر و مفتخر به دریافت گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان شد.

بانک قرض الحسنه رسالت با شعار "بانکی اجتماعی با خدماتی نوین" که با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد 2درصد سالیانه به منظور ترویج فرهنگ قرض الحسنه و پرداخت تسهیلات به عموم مردم فعالیت می نماید.

بانک قرض الحسنه رسالت خوزستان بعنوان یک سازمان راهبرد محور و با الهام از ارزش های متعالی اسلام و با رویکرد تطبیق فعالیت های بانکی با موازین شرع مقدس اسلام می باشد که ارائه خدمات شرعی آسان و ارزان در بستری مدرن از جمله برنامه ها و اهداف این بانک می باشد.

این بانک در زمینه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای رفع نیازهای مالی اقشار مختلف مردم شریف استان خوزستان و ایجاد اشتغال و کارآفرینی توانسته است در قالب وام های قرض الحسنه از ابتدای سال 1389 بدو تاسیس این بانک در استان تا به این زمان بیش از 30 هزار فقره تسهیلات به میانگین هر فقره 120 میلیون ریال پرداخت وام داشته باشد که برگ زرینی بر افتخارات این بانک در ارائه خدمات می باشد.

resalathamayesh (3).jpgresalathamayesh (2).jpgresalathamayesh (1).jpg

IMG_4757.JPG
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار