کد خبر: ۱۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۲
شهردار منطقه 3 اهواز:
مدیر منطقه3شهرداری اهواز گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه هفته دولت، باید برنامه ریزی منسجم و موثری جهت ارائه خدمات تمامی دستگاه های اجرایی و ایجاد روحیه امید و نشاط و حس اعتماد در جامعه انجام گیرد.
به گزارش آرانیوز، گلستانی مدیر منطقه3شهرداری اهواز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک به مناسبت آغاز هفته دولت گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه هفته دولت، باید برنامه ریزی منسجم و موثری جهت ارائه خدمات تمامی دستگاه های اجرایی و ایجاد روحیه امید و نشاط و حس اعتماد در جامعه انجام گیرد.

وی بیان کرد: علیرغم تمام مشکلات موجود، سعی و تلاش مجموعه خدمت رسان شهرداری اهواز با حمایت های اعضای محترم شورای اسلامی شهر اهواز و شهردار کلانشهر اهواز بر حل و مدیریت مشکلات شهری است و هفته دولت فرصتی است تا عملکرد مدیریت شهری را به صورت شفاف به شهروندان اعلام نماییم .

وی هفته دولت را فرصت مغتنمی برای معرفی برنامه های عملیاتی شده در حوزه های مختلف عمرانی،خدماتی، فرهنگی و فعالیت مستمر مدیریت شهری دانست و اظهار داشت: در همین راستا مجموعه شهرداری منطقه3 با تلاش و پیگیری های شبانه روزی چندین پروژه عمرانی و خدماتی در سطح منطقه سه را به اتمام رساند.

گلستانی با اشاره به خدمت رسانی و ارائه خدمات رفاهی در نقاط محروم و حاشیه شهر به جهت بهره مندی و برخورداری شهروندان از امکانات معیشتی با تاکید و پیگیری های مستمر نماینده دولت در استان و همچنین شهردار اهواز در رفع محرومیت زدایی گفت:زیرسازی وآسفالت معابر کم عرض زرگان،زیرسازی جاده ورودی کوی علی آباد،احداث مسیر دسترسی بازارچه شهرک آغاجاری،تعریض باند کندرو بلوار بسیج منتهی به میدان شهید بندر،اجرای بهسازی فضای سبز در سطح منطقه،اجرای لوله گذاری آب خام در سطح منطقه و تکمیل و بهسازی پارک های سطح منطقه تنها بخشی از اقدامات صورت گرفته در هفته های اخیر و مقارن با آغاز هفته است.

شهردار منطقه3اهواز افزود: حال و هوای شهر با آمدن هفته دولت باید تغییر کند و اطلاع رسانی صحیح و صادقانه با هدف گسترش اعتماد عمومی در دستور کار باشد و از بزرگ نمایی پرهیز شود و برای ارائه خدمات ارگان های خدمت رسانی همچون شهرداری ها که ارتباط محسوس تری با مردم دارند از آمار مقایسه ای برای نمایش خدمات چندین ساله استفاد شود.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار