کد خبر: ۱۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
معاون اول رئیس‌‌جمهور برطرف کردن مشکلات اقتصادی، بهبود وضعیت معیشتی مردم، رفع بیکاری و تأمین رفاه مردم را از اولویت‌های دولت عنوان کرد و گفت: روسیه بازار بزرگی داشته و نسبت به مصرف کالاهای ایرانی و تعامل با ایران تمایل دارد.
به گزارش آرانیوز، اسحاق جهانگیری صبح امروز در حاشیه افتتاح بزرگترین کارخانه جوجه‌کشی خاورمیانه در شهرستان ‌آبیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر شرایط اقتصادی برای واحدهای دولتی و بخش خصوصی یکسان بوده و بساط تبعیض بین این 2 نهاد در بخش اقتصادی باید برچیده شود.

وی بیان کرد: روسیه بازار بزرگی داشته و نسبت به مصرف کالاهای ایرانی و تعامل با ایران تمایل دارد بر همین راستا تولیدکنندگان داخلی بر حسب تولیدات با کیفیت اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و صادرات به کشورهای خارجی را افزایش دهند.

معاون اول رئیس‌ جمهور با بیان این مطلب که پیشرفت و آبادانی کشور از آرمان‌های امام (ره) بوده خاطرنشان کرد: همه مدیران و مسئولان در سراسر کشور باید نسبت به توسعه و پیشرفت کشور اقدام کرده و در جهت تحقق آرمان‌های امام و انقلاب گام بردارند.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ظرفیت تولید تخم‌مرغ در سطح کشور 930 هزار تن بوده که مصرف سرانه برای هر فرد در دنیا 9.5 کیلوگرم و در کشور 11.5 کیلوگرم است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه واحدهای تولیدی مرغ و تخم‌مرغ عنوان کرد: مدیران باید در جهت فراهم کردن بستر تولید در سطح جامعه اقدام کرده و نیاز کشورهای منطقه به مرغ و تخم‌مرغ تولیدی ایران را مدنظر قرار دهند.

معاون اول رئیس‌جمهور برطرف کردن مشکلات اقتصادی، بهبود وضعیت معیشتی مردم، رفع بیکاری و تأمین رفاه مردم کشور را از اولویت‌های دولت عنوان کرد.


نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار