کد خبر: ۱۸۳۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
نماینده گچساران در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور معاون رییس جمهور و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در محل سالن آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد،

به گزارش آرانیوز،
عبدالرحیم رحیمی در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور معاون رییس جمهور و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در محل سالن آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد، به برخی از مشکلات و نیازمندی های این شهرستان از جمله بیکاری اشاره کرد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در گچساران افزود: در هر محلفی از مشکلات سخن می گوییم به دلیل نام گچساران و نفت خیز بودن آن، مشکلات این حوزه از جمله بیکاری قابل درک برای دیگران نیست.

رحیمی با بیان اینکه جذب نیروی جدید در شرکت نفت گچساران امکان‌پذیر بوده و ظرفیت وجوددارد، تصریح کرد: با توجه به وجود لوله‌های انتقال نفت و گاز می‌توان بیش از ۸۰۰ شغل در قسمت حراست نفت گچساران ایجاد کرد.

وی یادآور شد: در دیگر مناطق نفت‌خیز مشابه این اقدام صورت گرفته و سبب اشتغال عده‌ای از جوانان بیکار شده است.

رحیمی ادامه داد: در این خصوص انتظار همکاری و مساعدت وجود دارد با توجه به اینکه وزیر نفت این درخواست را نپذیرفته است
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
0
0
با سلام : در حاليكه دنيا با تكنولوژي روز امد حراست اماكن وتاسيسات را انجام مي دهد وبا توليد صنعت و ارتقا كشاورزي شغل ايجاد ميكند هنوز ما با نگرش بسيار گذشته در صدد ايجادشغل بخصوص در اين گونه مناصب در صدد اشتغال هستيم ايا واقعا الگويي از كشور هاي پيشرفته داريم ؟
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار