کد خبر: ۱۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
رئیس اتحادیه هتل‌داران خراسان‌ رضوی:
مشهد ـ رئیس اتحادیه هتل‌داران خراسان‌ رضوی گفت: پلمب هتل قصر توسط شهرداری مشهد در ایام دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) دور از انتظار بود.

به گزارش آرانیوز، محمد قانعی با اشاره به اینکه پلمب هتل قصر توسط شهرداری مشهد در ایام دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) دور از انتظار بود، اظهار کرد: متاسفانه با وجود تلاش‌های بسیار هنوز موفق به فک پلمب هتل بین المللی قصرمشهد نشده‌ایم.

وی ادامه داد: اقدام شهرداری درخصوص پلمب هتل بین المللی قصر بی سابقه بوده است، درحال حاضر حداقل ۵۰ هتل داریم که پایان‌کار ندارند اما شهرداری هرگز برای پلمب آنها اقدامی نکرده است.

رئیس اتحادیه هتل داران خراسان رضوی در خصوص پلمب ناگهانی هتل قصر بیان کرد: شهرداری مشهد دراقدامی غافلگیرانه و در واپسین ساعات عصر پنجشنبه اقدام به پلمب هتل قصر و تمامی دفاتر اداری آن کرده است که این کار سبب تشویش اذهان مردم و نگرانی مهمانان شد.

قانعی با اشاره به اینکه اخطار داده شده در خصوص مشکل رمپ پارکینگ هتل بوده است، افزود: این اخطار تنها به صورت شفاهی عنوان شد و حتی کتبی ابلاغ و صادر نشده است.

وی گفت: مبلغ جریمه این هتل ۳.۵ میلیارد تومان است و شهرداری اعلام کرده است تنها درصورتی فک پلمب صورت می‌گیرد که علاوه بر پرداخت جریمه، پارکینگ استانداردی برای هتل ساخته شود.

رئیس اتحادیه هتل‌داران خراسان‌ رضوی خاطر نشان کرد: هتل قصر در سال ۱۳۷۰ پایان‌کار بهره‌برداری دریافت کرده است اما متاسفانه بعداز این همه سال با چنین اخطاری مواجه شده است، این اقدام در ایام میلاد امام رضا(ع)  سبب از دادن مسافران و مهمانان علی‌الخصوص مهمانان خارجی شده است که هتل باید به آنها پاسخ دهد.

قانعی ادامه داد: شهرداری باید در این زمینه پاسخگو باشد و خسارت وارده را جبران کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار