کد خبر: ۱۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
قزوین- مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: خانه فرهنگ زیاران با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان احداث و به بهره برداری رسید.

به گزارش آرانیوز، محمدحسین حاج میر صادقی  اظهار کرد: با توجه به ضرورت احداث مجموعه فرهنگی در منطقه زیاران برای بهره برداری جوانان و ساکنین این ناحیه، احداث این پروژه در دستور کار استان قرار گرفت.

مدیر فنی و اجرایی این اداره کل افزود: مجری این پروژه مدیریت فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی بوده که پروژه را پس از تکمیل جهت بهره برداری در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین قرار گرفته است.

حاج میر صادقی با ارایه گزارشی در خصوص خانه فرهنگ زیاران گفت: خانه فرهنگ شهر زیاران با زیربنای ۷۶۵ مترمربع تحویل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شد.
وی بیان کرد: این مجموعه فرهنگی شامل ساختمان اصلی در دوطبقه، یک سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۱۰۰ نفر و واحد سرایداری بوده و همچنین در ساختمان اصلی فضاهای اداری، آموزشی، فرهنگی و نگارخانه پیش بینی شده است.

مدیریت فنی و اجرایی ادارات کل راه و شهرسازی بر اساس قانون وظیفه ساخت و نظارت ساختمانها و تاسیسات عمومی و دولتی را بر عهده دارد که احداث خانه فرهنگ زیاران در راستای انجام این شرح کار به انجام رسیده و پس از تکمیل عملیات ساختمانی تحویل دستگاه بهره بردار قرار گرفته است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار