کد خبر: ۱۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
قزوین- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: توسعه صنعت نیازمند تعامل و همکاری بیشتر مسئولان قضایی و سرمایه گذاران است.
به گزارش آرانیوز، بمناسبت روز ملی حمایت از صنایع کوچک تور صنعتی آشنایی مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی  با قوانین مربوط به نحوه سرمایه گذاری و آگاهی مسئولان قضایی از مشکلات و کمبودهای موجود در بخش صنعت در صبح یکشنبه در شهرک صنعتی آراسنج برگزار شد.

حمید رضا خانپور در حاشیه این مراسم  اظهار کرد: در راستای رفع موانع تولید و رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در شهرکهای صنعتی برای تحقق الزامات اقتصاد مقاومتی حضور مسئولان قضایی در شهرک های صنعتی موجب ارتقا و تسریع صدور رای و اشراف کامل بر مسایل سرمایه گذاران در صورت بروز مشکل و اختلاف خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین حضور مسئولان قضایی در شهرک های صنعتی و در کنار واحدهای تولیدی را نشان دهنده نگاه مثبت رئیس کل دادگستری و محاکم قضایی شهرستانها دانست.

در پایان این بازدید صنعتی در خصوص قراردادهای راکد در شهرکهای صنعتی و اهمیت تائید و تنفیذ فسخ آن در محاکم قضایی در راستای پویایی صنعت در شهرکهای صنعتی،   اهمیت صدور دستور توقف عملیات پروژه های اجرایی توسط محاکم قضایی در شهرکهای صنعتی و خسارات ناشی از آن به شهرکهای صنعتی،   تبیین نوع قراردادهای منعقده در شهرکهای صنعتی (واگذاری حق انتفاع و بهره برداری) و تفاوت آن با قراردادهای انتقال قطعی زمین تخصیصی به صاحبان صنایع در خارج از شهرکها، شهرک سازی و معارضین ودر پایان تبیین فلسفه ایجاد شرکت شهرکهای صنعتی، اهداف و سیاستهای آن به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

از زمان آغاز طرح تورهای صنعتی در کشور تاکنون شرکت شهرکهای صنعتی قزوین ۱۰۶ تور صنعتی با تعداد دو هزار و ۷۲۵  نفر شرکت کننده در داخل و خارج از استان برای واحدهای صنعتی برگزار کرده که حضور قضات محاکم قضایی در این تور بازدید برای ششمین بار در استان قزوین انجام شده است.

در این تور صنعتی معاون توسعه اقتصادی و منطقه ای استاندار، فرماندار بوئین زهرا، رئیس دادگستری و دادستان بوئین زهرا، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع معادن استان، مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و تعدادی از قضات محاکم قضایی حضور داشتند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار