کد خبر: ۱۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
یاسوج- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: آب و نفت استان ملی است اما موهبت های آن ملی نیست و برای دیگران است.
به گزارش آرانیوز، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی صبح یکشنبه در جمع مردم استان افزود: ظرفیت های طبیعی و انسانی این استان آنگونه که باید شکوفا نشده است.

وی بیان کرد: ظرفیت های انسانی و طبیعی استان بسیار است و فرزندان این استان، انسان هایی با هوش، مستعد و پاک سرشت هستند.

آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه ظرفیت انسانی این استان قابل قیاس با ظرفیت طبیعی آن نیست، افزود: این استان دارای استعدادها ،هوش و مفاخر علمی، سیاسی و رزمی است.

وی اظهار کرد: فقر، محرومیت و کاستی ها در این استان وجود دارد به طوری که گاهی در یک خانواده هفت فرزند تحصیلکرده بیکار با مادری رنجور و پدری مریض زندگی می کنند که شایسته مردم کهگیلویه و بویراحمد نیست.

وی بیان داشت: با این حال مردم استان همواره شکرگزار نعمت های انقلاب  و خدمت های امام راحل و مسئولان نظام هستند.

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: این استان در طول تاریخ خود در مبارزه با ظلم و جور رژیم های گذشته عزتی بزرگ به دست آورده است.

وی افزود: دولت تدبیر و امید برای احیای امید آمده است و امیدواریم که تدبیرها امیدها را افزایش دهد.

آیت الله ملک حسینی اظهار داشت: مردم انتظار دارند که در این سفر رویکرد غنی اسلامی مورد توجه قرار گیرد و همچنین ضعف در صنعت و کشاورزی و در همه بخش های استان برطرف شود. برخی مدیران که خدمت می کنند حمایت شوند اما به برخی که احساس مسئولیت ندارند، نهیب زده شود.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین گفت: در عرصه منابع طبیعی ،تبعیض وحشتناکی این استان را فرا گرفته و در وضعیت بدی قرار داده است.

وی همچنین با اشاره به ظرفیتهای عظیم آب  نفت استان تصریح کرد: آب و نفت استان ملی است اما موهبت های آن ملی نیست و برای دیگران است.

آیت الله ملک حسینی در پایان ابراز امیدواری کرد دولت یازدهم زیر سایه حمایت های ولی عصر(عج)، امام رضا(ع) و مقام معظم رهبری با تدبیر گره گشای مشکلات مردم این استان باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار