کد خبر: ۱۸۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
همدان - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان از شرکت آتش نشانان همدانی در ۱۱ عملیات اطفای حریق و ۴ عملیات امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش آرانیوز، محمدرضا بیاناتیاظهارداشت: حضور در  ۱۱عملیات اطفای حریق و ۴ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

بیاناتی با بیان اینکه دیروز ۲۳ مردادماه، شهروندان ۵۱۰ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند، گفت: از این تعداد تماس ۱۵ مورد منجر به عملیات شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان عنوان کرد: از مجموع تماس ها ۳۰ تماس برای مشاوره و راهنمایی، ۵۰ تماس اشتباه و متاسفانه ۴۱۵ مورد نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

بیاناتی عملیات انجام شده در این مدت را ۱۱ مورد آتش سوزی شامل ۲ مورد حریق خودرو، تصادف و نشت سوخت در شهرک مدنی، ۴ مورد حریق باغ، حریق گندمزار در شهرک اندیشه، حریق چوب بری در «گراچقا»، حریق ضایعات و چوب در محوطه «کلپا» و حریق عمدی پوشش گیاهی در سعیدیه بوده است.

وی همچنین ۴ مورد عملیات امداد و نجات را شامل نجات افراد محبوس شده در منزل، مهار حیوانات، نجات افراد محبوس شده در آسانسور و امدادرسانی در سقوط تیر چراغ برق بر روی تانکر عنوان کرد که توسط آتش نشانان به انجام رسید.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار