کد خبر: ۱۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
همدان- مدیرکل استاندارد استان همدان تعداد نمونه برداری های انجام شده از واحد های تولیدی طلا در سال گذشته در همدان را ۱۲ مورد اعلام کرد و افزود: این تعداد در سال جاری وتاکنون ۵ مورد بوده است.

به گزارش آرانیوز، محمد مددی  گفت:  بر اساس تفاهمنامه منعقد شده با شرکت تایید صلاحیت شده استاندارد  در سال ۹۴ برنامه ریزی برای برداشت ۴۰ مورد نمونه از طلا انجام شده است.

وی همچنین افزود: تمام آزمون ها بر روی نمونه ها و طبق نامه ابلاغی سازمان و با روش کوپلاسیون توسط آزمایشگاه همکار تایید صلاحیت شده استاندارد صورت گرفته است.

مدیر کل استاندارد استان همدان گفت: در سال ۹۴ این اداره کل بر اساس برنامه ابلاغی صورت گرفته ملزم به عیار سنجی تعداد ۲۱۰ مورد فلزات گرانبها بود که با برنامه ریزی دقیق و پیگیری های مدیران حوزه ارزیابی انطباق و مساعدت اتحادیه طلا و جواهر استان تعداد ۲۸۷ مورد انجام آزمون در آزمایشگاه ثبت شده است.

مددی تعداد نمونه برداری های انجام شده از واحد های تولیدی طلا در سال گذشته در همدان را ۱۲ مورد اعلام کرد و افزود: این تعداد در سال جاری و تاکنون ۵ مورد بوده است.

وی همچنین به برگزاری جلسه ای باحضور تولیدکنندگان و فروشندگان مصنوعات طلا در اتاق اصناف استان همدان و با حضور معاون ارزیابی انطباق و رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد و کارشناس فلزات گرانبهای استان پیرامون الزامات استاندارد و ممنوعیت عرضه مصنوعات خارجی قاچاق در حوزه تولید و فروش اشاره کرد.

مددی افزود: در این جلسه به افزاد آموزش های لازم ارائه و همچنین مسائل و مشکلات و سئوالات تولید و توزیع کنندگان مطرح و بررسی شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار