کد خبر: ۱۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
گرگان – معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان گفت: خبرنگاران چراغ هدایت مدیران هستند و باید با ورود به تمام حوزه ها نقاط تاریک دولت را شناسایی کنند.
به گزارش آرانیوز، علی‎اصغر طهماسبی شامگاه یکشنبه در مراسم روز خبرنگار که در گرگان برگزار شد، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه چراغ هدایت مدیران هستند و بایدبه تمام حوزه ها ورود پیدا کنند و نقاط تاریک را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه طی سه سال اخیر ۵۲۰ سخنران کشوری به گلستان آمده اند، افزود: سخنرانان سیاسی در ۹۸ درصد استان‎های کشور طی سال‎های گذشته نتوانستند در محافل سخنرانی وارد شوند یا در برخی استان‎ها برگزاری کنسرت ها لغو می شود، اما وحدتی که  در استان گلستان و در تعامل بین اقوام و مذاهب وجود دارد ما شاهد اینگونه مسائل نیستیم.

طهماسبی اظهار کرد: جامعه باید پای درس رسانه بنشیند و از آنجایی که نقش رسانه و خبرنگار بی‎بدیل و سازنده است باید از ظرفیت رسانه‎ها استفاده کنیم.

وی افزود: برخی از رسانه ها در رابطه با برجام و به فرجام رسیدنش صحبت هایی را مطرح می کنند که اگر واقع بین باشند می بینند که با به فرجام رسیدن این برجام اوضاع کنونی کشور اینگونه است اگر به نتیجه نمی رسید آنوقت چه مشکلاتی به وجود می آمد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اینکه ایران کشوری باتمدن و بافرهنگ است، گفت: با توجه به سابقه فرهنگی کشور ایران شاهد این هستیم که در بعضی نقاط جهان نسبت به برخی از شخصیت های ورزشی یا سیاسی توهین ها و فحاشی هایی از سوی ایرانیان انجام می شود.

وی اظهار کرد: قومیت های زیادی در استان گلستان  زندگی می کنند و دشمن سعی دارد با ایجاد تفرقه در بین قومیت ها  به نفع خود استفاده ‎کند پس لازم است وحدت را حفظ کنیم و رسانه‎ها به عنوان ابزاری نقش‎آفرین در همگرایی به درستی ایفای نقش کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار