کد خبر: ۱۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
یزد ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اختلاف نظر در مورد تغییرات اساسنامه و نحوه برگزاری انتخابات خانه مطبوعات یزد وجود دارد، گفت: این اختلافات نباید منجر به تنش و جدل شود.
به گزارش آرانیوز، علی غیاثی ندوشن در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار با حضور جمعی از خبرنگاران و نماینده ای از وزارت ارشاد برگزار شد، اظهار داشت: اختلاف سلیقه و نظر در بسیاری از امور سبب اتخاذ راهکار بهتر و در نهایت پیشرفت در امور خواهد شد اما این اختلافات نباید منجر به تنش و جدل شود.

وی با اشاره به مشکلات موجود در مسیر برگزاری انتخابات خانه مطبوعات و شکل گیری این خانه در یزد بیان کرد: دست اندرکاران امر باید به اتفاق نظر برسند تا خانه مطبوعات به زودی شکل بگیرند و خبرنگاران استان بتوانند مطالبات خود را از این طریق پیگیری کنند.

غیاثی ندوشن در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود ۲۹ پایگاه خبری و سایت ثبت شده در وزارت ارشاد عنوان کرد: برخی سایت‌ها نیز در استان بدون مجوز فعالیت می کنند که لازم است هرچه سریعتر برای دریافت مجوز اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تاکید کرد: یکی از مواردی که اکنون در وزارت ارشاد مورد توجه جدی است، تسریع در صدور مجوزها و تعیین تکلیف در این زمینه است و کار صدور مجوز برای سایت‌ها در چارچوب قانون در سریع‌ترین زمان ممکن بدون توجه به گرایش‌های سیاسی انجام می شود.

وی اظهار امیدواری کرد: مدیران سایت‌ها هر چه سریعتر برای دریافت مجوز اقدام کنند تا مطالبات آنها نیز در چارچوب قانون مورد پیگیری قرار گیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار