کد خبر: ۱۸۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
یزد- مدیرکل تامین اجتماعی یزد از عدم استقبال کارفرمایان از طرح بخشودگی جرایم بیمه خبر داد.
به گزارش آرانیوز، محمد صابری پیش از ظهر دوشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در یزد اظهار داشت: کارفرمایان درخواست های متعددی برای بخشودگی جرایم بیمه تامین اجتماعی داشتند و اکنون که این فرصت فراهم شده از آن استقبال نکردند.

وی ادامه داد: طرح بخشودگی جرایم بیمه کارفرمایی، خردادماه در هیئت دولت تصویب و به سازمان تامین اجتماعی اعلام شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد افزود: اکنون امکان بخشودگی جرایم حق بیمه کارفرمایان در استان فراهم شده است و کارفرمایان خوش حساب می توانند از این طرح بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه کارفرمایان می‌ توانند تا ۲۷ شهریور ماه با مراجعه به شعبه های تامین اجتماعی از طرح بخشودگی جرایم استفاده کنند، گفت: همچنین کارفرمایان می‌ توانند بدهی‌ های خود به سازمان تامین اجتماعی را به صورت اقساط پرداخت کنند.

صابری اضافه کرد: بر اساس طرح مذکور پیش بینی شده تا پرداخت ها بر اساس تعداد اقساط از ۵۰ تا ۱۰۰ درصد بخشودگی را شامل شود.

وی بیان داشت: اقساط ۱۸ ماهه برای ۸۵ درصد پرداخت بدهی، اقساط ۲۴ ماهه برای ۷۵ درصد از پرداخت بدهی به تامین اجتماعی، اقساط ۳۰ ماهه نیز برای ۶۰ درصد و اقساط ۳۶ ماهه برای ۵۰ درصد از پرداخت بدهی معوق مشمول بخشودگی جرایم خواهند شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد خاطر نشان کرد: تنها اقساط ۱۲ ماهه برای پرداخت بدهی ها به تامین اجتماعی شامل بخشودگی جرایم به  صورت ۱۰۰ درصد خواهد بود.

وی اظهار داشت: بر اساس دستور العمل ابلاغی برای اجرای این طرح کارفرمایان خوش‌حسابی که دارای بدهی معوقه از هر زمانی حتی سال ۸۰ به سازمان تامین اجتماعی هستند، می‌ توانند با مراجعه حضوری از تسهیلات بخشودگی جرایم برخوردار شوند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار