کد خبر: ۱۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب گفت: با اقدام به موقع نیروهای عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران شعله آتش خط لوله ۴۲ اینچ آسیب دیده در منطقه شول شهرستان گناوه فروکش کرده و خاموش شد.

به گزارش آرانیوز، بیژن عالی پور در جمع خبرنگاران افزود: با بستن منبع تغذیه گاز در منطقه دالان و تخلیه خط در بالادست و پایین دست محل حادثه آتش خط لوله مهار و با اقدامات فنی نیروهای ایمنی،آتش خط لوله ۴۲ اینچ انتقال گاز ساعت ۵ بامداد روز شنبه ۱۶ مرداد به طور کامل خاموش شد.

وی بیان کرد: با اقدام به موقع نیروهای عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران شعله آتش خط لوله ۴۲ اینچ آسیب دیده در منطقه شول شهرستان گناوه فروکش نموده و خاموش شد.

 مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب تصریح کرد: با بستن منبع تغذیه گاز در منطقه دالان و تخلیه خط در بالادست و پایین دست محل حادثه آتش خط لوله مهار و با اقدامات فنی نیروهای ایمنی،آتش خط لوله ۴۲ اینچ انتقال گاز ساعت ۵ بامداد روز شنبه ۱۶ مرداد به طور کامل خاموش شد.

عالی پور عنوان کرد: در این حادثه سه تن از همکاران عملیاتی و حراستی شاغل در محل، دچار سوختگی و جراحات ناشی از انفجار شده اند که سریعا به بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه منتقل شده و در حال مداوا هستند.

وی ادامه داد: ۷ تیم ایمنی و آتش نشانی در محل این حادثه به موقع حضور پیدا کردند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب خاطرنشان کرد: اولین کار در این عملیات اطلاع رسانی به شرکت نفت مناطق مرکزی و بستن چاهها و منابع تغذیه گاز در منطقه دالان بود؛ پس از آن از طریق انشعاب های فرعی، گاز موجود در دو سوی مقطع آسیب دیده تخلیه و به مشعل‌های اضطراری انتقال داده شد.

عالی پور ایمن سازی و اطمینان از مهار و محو کامل آتش را آخرین مرحله عملیات برشمرد که دقایقی پیش به سرانجام رسید.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار