کد خبر: ۱۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور:
رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور با اشاره به جانفشانی ایثارگران، جانبازان و شهدا در دوران دفاع مقدس، گفت: حداقل مسئولیت یک مدیر دلجویی از خانواده ایثارگران است.
به گزارش آرانیوز، علیرضا آوایی ظهرچهارشنبه در هفتمین همایش مسئولان امور ایثارگران ادارات کل ثبت احوال سراسر کشور با بیان اینکه ایثارگری فرزندان ایران از جبهه های جنگ شروع شده و پایانی ندارد و تا لحظه آخر وظیفه ما حفظ و صیانت از کشور است، گفت: هرکاری که باعث اعتلای فرهنگ سازمانی شود و نور انقلاب را بیشتر کند در وظایف ما تعریف شده است.

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور در ادامه بااشاره به این نکته که رفتار برخی مسئولان ممکن است عده ای را بی نماز کند، افزود: دعوت به خدا به حرف و سخنرانی نیست و در رفتار مشخص می شود.

وی با بیان اینکه بنا به روایات باید مردم را با غیر از زبانهایمان به خدا دعوت و در این راه کاری کنیم که هر کس ایثارگران را می بیند بر دینش اضافه شود، گفت: سرکشی به ایثارگران کمترین کاری است که یک مدیر می‌تواند انجام دهد و اگر این مسیر کمرنگ شده نشانه کوتاهی ماست.

آوایی با اشاره به ضرورت ملاقات و دیدار خانواده های ایثارگران افزود: اکثر این عزیزان در خانه های ۶۰ متری و در طبقه های چهارم یا پنجم و بدون آسانسور زندگی می کنند و با این حال شاکرند و احساس بدهکاری به نظام نیز دارند که این امر جای بسی تاسف برای ما دارد.

ارتباط ایثارگران و مدیران باید تقویت شود

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور با بیان اینکه قدرت، سستی و غفلت می آورد اما ایثارگران تازیانه سلوک الی الله هستند و ارتباط مسئولین با ایثارگران، باعث بیداری می شود، گفت: مگر ما کاری مهمتر از ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت داریم؟

آوایی با بیان اینکه تا لحظه آخر وظیفه داریم که کشور را حفظ کنیم، افزود: گاهی در فرهنگ، در اقتصاد و خانواده و... باید کاری انجام شود که نورانیت دهد و به کشور کمک کند پس نباید شرایط به گونه‌ای شود که ایثارگران بگویند ما اشتباه کردیم و این مسؤولان را نمی‌خواهیم.

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور با اشاره به وظیفه مردم انقلاب در حفظ ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد: همه ما بدهکار شهدای مدافع حرم هستیم و خدا می داند اگر شهدا نبودند چه بر سر کشور می آمد چراکه در جایی که بین ما و دشمن یک پل فاصله بود، خون ایثارگران ضامن نجاتمان شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار