کد خبر: ۱۷۸۹۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
امروز چهارشنبه 13 مرداد ماه در اداره کل امور مالیاتی مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور مالیاتی استان خوزستان برگزار شد و ناصر هاشمی رسما به عنوان مدیرکل امور مالیاتی جدید استان خوزستان مشغول به کار شد.
به گزارش آرانیوز، طبق احکامی که از سوی رئیس سازمان امور مالیاتی کشور صادر شده، محسن کاویانی که از سال ۱۳۸۹ به عنوان مدیرکل امور مالیاتی استان خوزستان مشغول به خدمت بود به عنوان مدیرکل استان فارس منصوب شده است تا ادامه خدمت خود را در این استان انجام دهد.

همچنین ناصر هاشمی مدیرکل سابق امور مالیاتی استان بوشهر نیز به خوزستان منتقل شد و به عنوان مدیرکل امور مالیاتی استان خوزستان به جای محسن کاویانی مشغول به کار شد.

محسن کاویانی با تائید این جابه جایی ها اظهار کرد: تغییر و تحول در هر سازمانی ضروری است و هدف همه ما مسئولان نظام خدمت به مردم ایران است.

در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل امور مالیاتی استان خوزستان  با حواشی جالبی همراه گردید . 

در این مراسم صدری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خوزستان به شوخی، مدیرکل جدید را تهدید کرد و گفت : جناب آقای هاشمی ، یقه شما در دست بنده و آقای حاجتی رئیس امور برنامه ریزی گیر است .

از حواشی دیگر این جلسه می توان  به حضور آقایان ممتازان و شیرازی ‍پیشکسوتان عرصه مالیاتی در استان خوزستان اشاره کرد.

همچنین سیاحی معاون عمرانی استاندار پس از سخنرانی آقای صدری اعلام کرد: ما  متوجه شدیم آقای صدری حراستی بوده است. وی همچنین پس از سخنرانی عازم رامهرمز شد.

آقای جنتی که خود معاون سابق امور مالیاتی استان بوده است و پس از آن در سمت های مختلف در کشور مدیریت داشته است گفت: اگر از من بٰپرسند که علاقمند به خدمت در کدام استان ها هستی ؟ می گویم اول خوزستان، دوم خوزستان، سوم  خوزستان!

همچنین دکتر کاظمی نژاد  مدیرکل اداره شهر و شوراهای استانداری خوزستان در این جلسه  اظهار کرد: احتمالا آقای کاویانی نژاد از حافظ و سعدی هم مالیات خواهد گرفت.

آقای هاشمی در سخنرانی خود که پاسخی به آقای صدری بود گفت: من به تعامل با مدیران استان معروف هستم و هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشید.

IMG_1081.JPG

IMG_1087.JPG

IMG_1089.JPG

IMG_1096.JPG

IMG_1117.JPG

IMG_1127.JPG

IMG_1135.JPG

IMG_1158.JPG

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
2
وجود مدیرانی مانند کاویانی باعث افتخار استان است
نجمه حسین پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
2
سلام
به آقای کارویانی خسته نباشید گفته و آرزوی موفقیت روز افزون برای ایشان از خداوند منان خواهانم
خورشیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
0
1
سلام. من کار اقای هاشمی رو می شناسم و فکر کنم بهترین گزینه ی که تا کنون در استان خوزستان معارفه شده باشه . هم به اقای هاشمی و هم به مردم خوزستان تبریک میگم.
عباسپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
0
1
سلام. جناب آقای هاشمی از مدیران تراز بالا ،بسیار موفق و لایق کشورمون هست و انتخاب ایشون برای استان بزرگ خوزستان نشوندهنده شایستگیهاشه،براش آرزوی موفقیت و سربلندی دارم
جودکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
0
0
از زحمات آقای کاویانی به عنوان یک فرد دلسوز کمال تشکر وقدر دانی را مینماییم
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار