کد خبر: ۱۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
مدیر کل صدا و سیمای خوزستان خبرداد:
مدیر کل صدا و سیمای خوزستان از اجرای طرح پوشش شبکه دیجیتال در روستاههای محروم دزفول با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد.

به گزارش آرانیوز، مسلم رحیمی در خصوص عدم پوشش شبکه های دیجیتال در برخی مناطق نظیر کوی بهاران و فرهنگشهر دزفول اظهار کرد: مردم دزفول دارای خانواده هایی متدین هستند که تمایلی به استفاده از ماهواره در منازلشان ندارند.

وی افزود : نگرانی و علاقه مردم  دزفول نسبت به شبکه های ملی باعث خرسندیست.

مدیر کل صدا و سیمای خوزستان بیان کرد : بیش از ۹۲ درصد استان خوزستان تحت پوشش شبکه دیجیتال قرار دارد.

وی در ادامه بیان داشت : طبق مذاکرات انجام شده با مدیر محترم سازمان برنامه و بودجه استان جهت مساعدت و تعیین بودجه برای تقویت ۸ درصد نقاط خارج از پوشش که اکثر روستاهها هستند  انجام شده که اگر مسئولین همکاری کنند در کمتر از یک ماه تمام استان تحت پوشش شبکه دیجیتال قرار میگیرد.

رحیمی با بیان اینکه اعتبار لازم  برای پوشش دیجیتال باید از اعتبارات عمرانی  شهرستان در نظر گرفته شود گفت : به فرماندار دزفول پیشنهاد شد در ردیف اعتبارات عمرانی بودجه لازم برای تقویت پوشش دیجیتال را لحاظ دهد  کما اینکه در سال گذشته شهرستان بهبهان ۶ میلیارد ریال اعتبار عمرانی جهت توسعه و تقویت شبکه دیجیتال دریافت کرد و تقویت شبکه دیجیتال در این شهرستان در حال اجراست.

وی در ادامه شهرستان دزفول را یکی از شهرها و نقاط مهم خوزستان دانست و گفت : در شهرستان دزفول هر نقطه که احساس شود شبکه دیجیتال پوشش ندارد همکاران جهت تست و رفع مشکل حضور پیدا خواهند کرد.

مدیر کل صدا و سیمای خوزستان از اجرای طرح پوشش دیجیتال در روستاهای محروم شمال دزفول خبر داد و بیان داشت : با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام طرح پوشش شبکه دیجیتال در روستای محروم احمد فداله و سالند به زودی انجام خواهد گرفت.

وی در ادامه با اشاره به جلسه برگزار شده در دفتر امام جمعه دزفول حجت الاسلام قاضی دزفولی و با حضور ایشان و فرماندار دزفول اشاره کرد و گفت : به فرماندار دزفول پیشنهاد دادیم با تخصیص اعتبارات لازم از بودجه عمرانی شهرستان اعتبار لازم برای خرید فرستنده قوی جهت تقویت پوشش دیجیتال را پیگیری کند.

رحیمی تاکید کرد : مردم تنها نسبت به استفاده از تلویزیون های دیجیتال اکتفا نکنند و نسبت به تقویت دستگاه دیجیتال و آنت پشتبام و کابل آن نیز دقت و تمهیدات لازم را داشته باشند.

مدیر کل صدا و سیمای استان خوزستان در پایان در خصوص تقویت فرستنده رادیو دزفول گفت : با مساعد دکتر مخبر دزفولی در ستاد اجرایی فرمان امام و شورای شهر دزفول و همچنین پیگیری حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی امام جمعه محترم دزفول این امر میسر شد و امیدواریم با اختصاص بودجه عمرانی سالانه که اتفاقا در مرداد ماه این بودجه تدوین میشود اعتبار لازم جهت تقویت شبکه دیجیتال و خرید فرستنده و نصب در شهرستان دزفول انجام گیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار