کد خبر: ۱۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۹
عامر کعبی نماینده آبادان در مجلس با حضور در کمیسیون مهم و تاثیرگذار اقتصادی، زنگ خطر را برای همه مدیران شبکه بانکی خوزستان به صدا درآورد و عملکرد آنها زیر ذره بین وی قرار خواهد داشت.

به گزارش خبرنگارآرانیوز(اختصاصی)، عامر کعبی نماینده جوان آبادان را باید پدیده انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان نامید. او ضمن اینکه با قاطعیت توانست به عنوان نفر اول از حوزه انتخابیه اش راهی خانه ملت شود، با تصمیمی اساسی به کمیسیون بسیار مهمی رفت که اصولا خوزستانی ها بنا به دلایلی که برای همه روشن است، علاقه ای به حضور در آن ندارند ولی این کمسیون بسیار مهم و اساسی است و عامر کعبی نشان داد، آمده که تاثیرگذار باشد نه تاثیرپذیر.

دکتر عامر کعبی که یکی از نمایندگان تحصیلکرده خوزستان با مدرک تحصیلی دکترای ریاضی و عضو هیئت عملی دانشگاه است با عملکردی که در همین مدت کوتاه از خود ارائه کرد نشان داد، آبادانی ها انتخاب هوشمندانه ای داشتند و جوانی خوش فکری را به نمایندگی از خود راه بهارستان کرده اند.

انتخاب شدن عامر کعبی به عنوان عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی بیمه و شور ای عالی آمار، آن هم با رای بسیار بالا از سوی سایر نمایندگان نشان داد، عیار دکتر عامر کعبی برای مجلس بسیار بالا است و او در این دوره فعالیت خانه ملت، حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

یکی از حوزه هایی که عامر کعبی می تواند به خوبی در آن نقش ایفا کند، حوزه های بانکی است چرا که در استان خوزستان که عملکرد نامناسب آنها در سال های اخیر نه تنها داد همه مسئولان را درآورده بلکه ترمزی برای توسعه استان نیز به شمار می رود.

در حالی که استان خوزستان رتبه پنجم کشوری را در میزان سپرده‌گذاری دارد، اما در پرداخت تسهیلات به مردم در رتبه سی‌ام کشوری قرار دارد و این امر بی شک عاملی برای توسعه نیافتگی خوزستان به شمار می رود به همین دلیل قرار است عامر کعبی ضمن ریشه یابی این معضل، گزارشی هوشمندانه به وزارت امور اقتصاد و دارایی داشته و با مدیران کم کار در این خصوص برخوردار داشته باشد.

همچنین بررسی سایر موارد مربوط به بانکها مثل تکریم ارباب رجوع، تکریم کارمندان و شایسته سالاری در انتصابات، تسهیل شرایط پرداخت تسهیلات به کارآفرینان و فعالان اقتصادی و ... نیز از سوی این عضو کمیسیون اقتصاد مجلس می تواند به خوبی رصد شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار