کد خبر: ۱۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
جلسه با حضور ترکی زاده فرماندار لالی ، امرایی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان خوزستان، حاجی پور معاونت صندوق، بهداروند رئیس اداره کار، سرپرست صندوق لالی و جمعی از کارآفرینان شهرستان برگزار شد.
به گزارش آرانیوز، ترکی زاده فرماندار لالی ضمن تشکر از امرایی جهت حضور در شهرستان و توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و تقدیر از عملکرد صندوق در خصوص در اختیار قرار دادن تسهیلات قرض الحسنه به افراد جویای کار و با بیان اینکه تنها راه کسب درآمد مردم منطقه از طریق دامداری و کشاورزی می باشد و با توجه به امکان آبی شدن زمین های لالی در آینده ای نزدیک بیان کرد: اعتبارات در این بخشها تخصیص داده شود، و همچنین توجه ویژه به شهرستان و تخصیص اعتبار مناسب را انتظار داریم.

 امرایی نیز با تشکر متقابل از فرمانداری و بخشداران و رئیس اداره کار بخاطر حمایت از صندوق بیان داشت: با عنایت به تغییر رویکرد صندوق از سال 93 به بعد با توجه به هدر رفت تسهیلات سال های گذشته صندوق بدلیل پایدار نبودن اشتغال های ایجاد شده از طرح های کارگاهی و کارفرمایی حمایت می شودهمچنین اعتبار استان با توجه به اعتبار ابلاغی از مرکز بر اساس نرخ بیکاری، جمعیت و اشتغال به شهرستان ها توزیع شده است و اعتبار شهرستانها در صورتی که در شهرستانی جذب نشود امکان جابجایی اعتبار به شهر دیگر وجود دارد.

 وی افزود: انتظار تلاش در جهت استفاده بهینه از تسهیلات با کمک فرماندار و بخشداران جهت تعامل با صندوق را دارد و مقرر گردید معاونین صندوق با اختیار تام در جلسه ای جهت بررسی طرح های اشتغالی در تاریخی که توسط فرمانداری اعلام می شود برگزار گردد .

امرایی در ادامه این جلسه درخواست طرح های اشتغالی را بررسی و تصویب نمود و کارآفرینان دیدگاه های و طرح های خود را با وی مطرح کردند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار