کد خبر: ۱۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
رئیس اتاق اصناف شادگان:
شادگان ـ رئیس اتاق اصناف شادگان گفت: در برنامه اقتصاد مقاومتی بخش عمده کار بر دوش اصناف است.
به گزارش آرانیوز، عباس عساکره عصر امروز شنبه در جلسه اصناف شادگان که در محل سالن اجتماعات اتاق اصناف برگزار شد، اظهار کرد: هیچ تشکلی همانند اصناف مرتبط با مردم نیست و در طول تاریخ، اصناف بازاریان عملکرد مؤثری در حرکت‌های ملی و مذهبی داشته اند و بازار یکپارچه در خدمت انقلاب، دفاع مقدس و بازسازی بوده و هیچ‌گاه از انقلاب جدا نبوده است.

وی با بیان اینکه اصناف نقش موثری در اقتصاد، فرهنگ و مسائل اجتماعی دارند و در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی همواره نقش به سزایی دارند، افزود: اگر شهری را کالبد در نظر بگیریم، اصناف روح و قلب تپنده آن هستند و دلیل آن مدعا در نظر گرفتن چهره شهر در روز تعطیل است.

رئیس اتاق اصناف شادگان، اصناف را از استوانه های اصلی نظام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: بخش مهمی از اقتصاد مقاومتی بر دوش اصناف است.

وی ادامه داد: اگر حضور اصناف نبود شاید انقلاب اسلامی پیروز نمی شد و در ادامه نیز شاهد حضور پررنگ اصناف در جنگ تحمیلی و مقاومت آنها در دوران تحریم بودیم.

عساکره تصریح کرد: در برنامه اقتصاد مقاومتی بخش عمده کار بر دوش اصناف است و یاور ما در این بخش هستند.

وی با بیان اینکه اصناف و بخش خصوصی در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی نقش اصلی بر عهده دارند، عنوان کرد: یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی بالا بردن سهم بخش خصوصی در برنامه های اقتصادی کشور است که تولید ثروت، کارآفرینی و اشتغال مولد را به همراه دارد.

رئیس اتاق اصناف شادگان در پایان افزود: صفحات تاریخ نشانگر نقش به سزای اصناف و بازاریان در انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، تحریم ها و امروز در اقتصاد مقاومتی است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار