کد خبر: ۱۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
یاسوج- امام جمعه شهر یاسوج گفت: کارفرمایان و شرکت‌ها در پرداخت بیمه کارکنان خود کاهلی نکنند.
به گزارش آرانیوز؛ حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه امروز در یاسوج افزود: این امر سبب اختلال در نحوه خدمات رسانی تامین اجتماعی به افراد تحت پوشش خود می شود.

وی با بیان اینکه ۳۲۰ هزار نفر از مردم استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، اظهار داشت: تامین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه گر کشور است که خدمات بیمه ای متنوعی به افراد تحت پوشش ارائه می دهد.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکل کم آبی در استان گفت: مردم باید در این راستا در مصرف آب صرفه جویی کنند.

وی نصب انشعابات غیر مجاز در استان را یکی دیگر از مشکلات استان در حوزه مصرف آب عنوان کرد و افزود: عده ای در استان اقدام به سرقت آب و استفاده بدون مجوز از آن می کنند که این امر غیرقانونی است.

حسینی اظهار داشت: استفاده از انشعابات غیر مجاز آب، برق، گاز و یا تلفن خلاف قانون بوده و موجب تضییع حقوق دیگران می شود.

وی در بخ دیگری از خطبه های نماز جمعه یاسوج تصریح کرد: دشمنی و ددمنشی آمریکا همچنان ادامه دارد و وزیر خزانه این کشور اعلام کرده که تحریمهای جدیدی علیه ایران تصویب و اجریی می شود.

امام جمعه یاسوج بیان داشت: ایران به تمامی تعهدات و وعده های خود در برنامه برجام عمل کرده است و این در حالی است که آمریکا  تحریمهای جدیدی را نیز به بهانه های واهی شامل فعالیتهای موشکی و نقض حقوق بشر علیه ایران اعمال کرده است.

حسینی افزود: رهبر معظم انقلاب بارها به مسئولان اجرایی کشور تذکر و هشدار داده اند که آمریکا قابل اعتماد نبوده و پیمان شکن است.

وی با اشاره به مسئله فیش حقوقی برخی از مدیران کشور گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری استعفا کردن و یا برکناری این افراد کافی نیست و باید علاوه بر مجازات اموال نیز به بیت المال برگردانده شود.

حسینی با اشاره به ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان، وظایف این شورا را نظارت دقیق و همه جانبه بر قوانین مصوب از سوی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: شورای نگهبان ضامن اسلامی بودن قوانین مصوب مجلس است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار