کد خبر: ۱۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۹
اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان ظاهرا به زودی در تغییراتی در راس مدیریتی مواجه خواهد شد و این بین چندین نفر برای این امر مورد نظر قرار گرفته اند و صحبت های مقدماتی به آنها صورت گرفته است.
به گزارش خبرنگار آرانیوز(حوزه خوزستان)، اداره کل نوسازی مدارس در راستای ماموریت خود متعهد است، ساخت و ساز و تجهیز فضاهای آموزشی کشور را مطابق با استانداردها تضمین و به طور مداوم برای ارتقاء کیفیت محصولات و فرآیندهای اجرائی، تحقیقاتی و نظارتی کوشش نماید. این اداره کل نسبت به تامین منابع دولتی و غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اقدام و برای حفظ و گسترش حمایت‌های ایشان تلاش می‌نماید. بهبود دانش، مهارت، توانایی حرفه‌ای و مشارکت کارکنان برای تحقق اهداف و ارتقاء رضایت مخاطبین ضروری و مورد تاکید است.

این موارد نشان می دهد که این اداره کل جایگاه بسیار مهمی به خصوص در استانی مثل خوزستان دارد زیرا تنوع مدارس و گستردگی آنها بسیار زیاد است و می طلبد که این اداره کل از رهبری بسیار مناسبی برخوردار باشد.

از سوی دیگر پنج هزار و 477 مدرسه در استان وجود دارد که از این تعداد 30 درصد مدارس فرسوده هستند. از این تعداد 63 درصد مدارس مستحکم هستند که در 15 سال گذشته در استان ساخته شده اند و 34 درصد به مقاوم سازی نیاز دارند.

 در 15 سال گذشته همواره به شرایط استاندارد در ساخت مدارس تاکید و این مهم باعث شده تا مدارسی که در این مدت ساخته می شوند به لحاظ مقاومت شرایط بسیار مناسبی در برابر حوادث و زلزله داشته باشند. در برخی شهرهای استان تعداد مدارس فرسوده بیشتر است به ویژه در شمال استان که بیشتر در معرض خطرات طبیعی از جمله زلزله هستند.

بر همین اساس ظاهرا سازمان نوسازی مدارس تصمیم گرفته تغییراتی در راس اداره کل مطبوع خود در استان ایجاد کند و خبرها حاکی از آن است که یک نفر که سابقه مدیرکلی و فرمانداری را در استان داشته به زودی به عنوان مدیرکل جدید استان خوزستان مشغول به خدمت شود.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار