کد خبر: ۱۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
به گزارش روابط عمومی دیوان عدالت اداری، در جلسه معارفه معاون قضایی دیوان، از تلاش‌های ابوالقاسم راستگو برای خدماتی که در ایام عهده‌داری این مسئولیت ارایه کرده است، قدردانی شد.
به گزارش آرانیوز، رئیس دیوان عدالت اداری در این جلسه، فضل زرندی را قاضی موفق و مدیری با تجربه معرفی کرد و اظهار داشت: امیدواریم ایشان بتوانند با توجه به تجاربی که دارند در مسئولیت جدید، هماهنگی و یکدلی بیشتری را در داخل دیوان عدالت اداری برقرار کنند.
 
وی گفت: یکی از ویژگی‌های این معاونت، پشتیبانی از فعالیت‌های سایر معاونت‌ها بویژه بخش‌های قضایی است که امیدواریم این اقدام به بهترین نحو اجرایی شود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی در ادامه به کلیاتی درباره آنچه دستیابی به اهداف بلند در نظام اسلامی است و وظیفه‌ای که دیوان عدالت اداری عهده‌دار آن است پرداخت و افزود: آنچه مسلم است همه ارکان در نظام جمهوری اسلامی باید هماهنگ و همسو حرکت کنند و وظیفه همه دستگاه‌ها است که به این امر کمک کنند.
 
رئیس دیوان عدالت اداری اضافه کرد: تاکید حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری نیز حرکت مجموعه قوای نظام در یک جهت بوده است زیرا در غیر این صورت به مقصد نخواهیم رسید.
 
وی همچنین تاکید کرد که برای رسیدن به آرمان‌های نظام و انقلاب ضروری است مجموعه حاکمیت با همراهی و همکاری ملت، به تداوم حرکت در این مسیر کمک کنند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی، یکی از وظایف دیوان عدالت اداری را ایجاد وحدت و انسجام در داخل تشکیلات اداری دانست و اظهار داشت: ما حداقل باید بتوانیم این هماهنگی و یکدلی را در نظام اداری و سطح سازمان‌ها برقرار کنیم.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار