کد خبر: ۱۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
تابناک: دکتر حسن طاهر احمدی با رد شایعات منتشر شده در خصوص مبلغ دریافتی ماهیانه خود اقدام به انتشار فیش حقوقی خود کرد.
به گزارش آرانیوز، واکنش گسترده مردم در مورد فیش های حقوقی منتشر شده برخی مسئولین دولتی، شرکت ها و بانک ها آن هم در وضعیت اقتصادی موجود، نشان داد که مردم نسبت به رفتار مسئولان توجه بسیار دارند.

در همین راستا دکتر حسن طاهر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی که در طول مدت در اختیار گرفتن سکان بهداشت و درمان استان مرکزی خدمات ارزنده و قابل تقدیری را در این حوزه به مردم ارائه کرده است و بی شک یکی از مدیران دلسوز، خوش فکر و متعهد این استان به شمار می رود در دیدار با خبرنگار تابناک با رد شایعات منتشر شده در خصوص مبلغ حقوق دریافتی ماهیانه خود ضمن رد شایعات که با هدف مشخصی صورت میگرد به منظور شفاف سازی اذهان عمومی اقدام به انتشار فیش حقوقی خود کرد.

نکته اول مورد در فیش حقوقی دکتر طاهر احمدی این است که از مجموع دریافتی ماهیانه بخشی به عنوان حق مدیریت به ایشان پرداخت می شود و باید از مبلغ دریافتی کسر شود تا بر همگان به ویژه آنهایی که سعی دارند با خدشه دار کردن این حوزه مردم را دچار آسیب کنند عیان شود مبلغ خالص دریافتی یک دکتر متخصص چقدر است و مردم هوشیار و فهیم استان مرکزی به خوبی دریابند تفاوت مبالغ دریافتی مدیرانی که در حوزه های مختلف مشغول به فعالیت هستند.

نکته دوم در مورد فیش حقوقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی این است که در این فیش خبری از پرداختی در قالب اضافه کار نیست. این موضوع در حالی به چشم میخورد که ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ماهیانه ساعات زیادی را خارج از وقت اداری مشغول به فعالیت است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار