کد خبر: ۱۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
هر چند تاکنون خبری از انتصابات این چنینی توسط سایر نمایندگان استان در مجلس به گوش نرسیده است اما انتظار می رود که هر کدام از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بیش از آن که به فکر پر کردن مشاغل خاص دولتی و آموزشی برای بستگان نزدیک خود باشند بدنبال اخذ تصمیمات و مصوبات قانونی برای رفع مشکلات گسترده ای از جمله بیکاری خیل عظیمی از جوانان متخصص فارغ التحصیل دانشگاهی هم استانی باشند که بدنبال نازل ترین شغل ها و حتی اخذ تسهیلات خرد اشتغال زایی از این اداره به آن اداره پاس می شوند.
به گزارش آرانیوز، اخبار دریافتی از تلاش های یکی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای انتصاب بستگان نزدیک خود در ساختار های دولتی و آموزشی خبر می دهد .

به گزارش سوک ؛ وی موفق شده در مدت کوتاهی پس از رفتن به مجلس شورای اسلامی دو تن از خواهر زاده خود را در سمت های حساس دولتی و آموزشی به کار گمارد هر چند که برخی معتقدند که رفتن یکی از خواهرزادگان این نماینده مجلس به زیرمجموعه وزارت کشور ، بیش از آن که مشمول تلاش های نماینده باشد به توان فردی و مدیریتی وی برمی گردد.

این نماینده مجلس در استان بوشهر اخیرا با لابی های گسترده موفق شده یکی از خواهر زاده های خود که به تازگی از دانشگاهی فارغ التحصیل شده و فاقد هر گونه سابقه تدریس یا کار مدیریتی بوده را به ریاست دانشگاه علمی کاربردی شبانکاره منصوب کند .

یکی از مسئولان دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر با تایید خبر انتصاب این فرد جوان تازه فارغ التحصیل از دانشگاه به سوک گفت : از آنجا که دانشگاه علمی کاربردی شبانکاره زیرمجموعه سازمان همیاری های کشور و تحت مدیریت موسسه آموزش عالی مدیریت شهری روستایی وزارت کشور است این نوع انتصاب از طریق تهران انجام شده و دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر نقشی در این انتصاب نداشته است .


تصویر از سایت گرنا

بر اساس این گزارش ؛ هر چند احکام روسای دانشگاه های علمی کاربردی با قید سرپرست به مدت شش ماه انجام می شود اما انتخاب دو نفر از نزدیکان جناب نماینده برای دو سمت حساس در زیر مجموعه وزارت کشور و مرکزی آموزشی در استان بوشهر این شائبه را در بین مردم منطقه ایجاد کرده است که انتصابات خانوادگی خواسته آنها برای انتخاب نماینده و فرستادنش به مجلس شورای اسلامی نبوده است.

هر چند تاکنون خبری از انتصابات این چنینی توسط سایر نمایندگان استان در مجلس به گوش نرسیده است اما انتظار می رود که هر کدام از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بیش از آن که به فکر پر کردن مشاغل خاص دولتی و آموزشی برای بستگان نزدیک خود باشند بدنبال اخذ تصمیمات و مصوبات قانونی برای رفع مشکلات گسترده ای از جمله بیکاری خیل عظیمی از جوانان متخصص فارغ التحصیل دانشگاهی باشند که بدنبال نازل ترین شغل ها و حتی اخذ تسهیلات خرد اشتغال زایی از این اداره به آن اداره پاس می شوند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار