کد خبر: ۱۶۸۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
رئیس کمیسیون انرژی:
رئیس کمیسیون انرژی گفت: با توجه به حساسیت‌هایی که این روزها درباره قراردادهای IPC وجود دارد، کمیسیون مصوب کرد کمیته‌ای شش نفره متشکل از سه حقوقدان و سه نیروی فنی کمیسیون مسؤول رسیدگی به قراردادها بشوند.

به گزارش آرانیوز؛ فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیاتی از جلسه امروز بعدازظهر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:‌ با توجه به حساسیت‌هایی که این روزها درباره قراردادهای IPC وجود دارد، مصوب کردیم کمیته‌ای شش نفره متشکل از سه حقوقدان و سه نیروی فنی کمیسیون مسؤول رسیدگی به قراردادها بشوند.

وی افزود: این کمیته در سه موضوع فنی، اقتصادی و حقوقی این قراردادها را مورد بازبینی و بررسی قرار می‌دهند و اگر اشکالاتی وجود داشته باشد آن را مورد احصا قرار می‌دهند.

حسنوند از نگارش نامه‌ای به قلم خود به مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: مرکز پژوهش‌ها هم همه اطلاعات خود را در این باره به کمیسیون انرژی ارجاع دادند و قرار بر این شد که پس از بررسی این قراردادها جلسه‌ای با حضور وزیر نفت و معاونان در کمیسیون تشکیل شود و گزارش‌هایی را نیز از کارشناسان مشغول در وزارت نفت گرفته‌ایم که با این گزارش‌ها تجمیع شده و به عنوان گزراش کمیسیون انرژی هم در صحن علنی قرائت خواهد شد و هم به سران سه قوه ارسال و نیز به مقام معظم رهبری ارائه می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: درباره فیش‌های نجومی در وزارت نیرو و نفت هم صحبت شد و قرار بر این شد که اعضای این کمیته حقوق‌های پرداخت‌شده در وزارت نفت و نیرو را بررسی کرده و اگر مواردی از تخلفات وجود دارد از طرف کمیسیون و دستگاه‌های نظارتی با آن برخورد شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
0
0
لطفا در مورد حقوق و خدمات رفاهی نجومی و منحصر بفرد کارکنان شرکت نفت ، گاز ، حفاری و سایر مجموعه های وزرات نفت ( 5 میلیون تومان تا 30 میلیون تومان + خدمات رفاهی ویژه ) که تاکنون به اطلاع مردم نرسیده و نیز فرار مالیاتی برخی از وکلا و فوتبالیستها و پزشکان با درآمد میلیاردی گزارش تهیه کنید.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار