کد خبر: ۱۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
فرماندار رامشیر تاکید کرد؛
فرماندار رامشیر بر لزوم پیگیری نیازهای شهرستان توسط مسئولان شهری و استانی تاکید کرد.

به گزارش آرانیوز، سعید فیوضی اظهار کرد: همه تلاش ما مسئولان در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات پیش روی آنان در شهرستان است.

وی افزود: امید است با همکاری و هماهنگی مسئولین شهرستان در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال ۹۵ که «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» است برنامه ریزی مناسب و اقدامات لازم را انجام دهیم.

فرماندار رامشیر تصریح کرد: امیدواریم با کمک نماینده مجلس در راستای تحقق مهمترین خواسته ها و نیازهای شهرستان اقدام عاجل شود.

فیوضی درادامه با اشاره به برخی از خواسته ها و نیازهای شهرستان عنوان کرد: رفع موقوفه بودن اراضی شهرستان، توسعه بخش کشاورزی با توجه به قطب بودن شهرستان، تکمیل و تجهیز بیمارستان حضرت رسول رامشیر و تکمیل طرح چهار بانده کردن مسیر اهواز ـ رامشیر از جمله این موراد است.

وی اضافه کرد: استقرار برخی ادارات از جمله ثبت اسناد و هلال احمر در شهرستان، تکمیل زیرساخت های شهرک صنعتی و همچنین زمینه سازی برای حضور سرمایه گذاران در شهرستان با هدف توسعه اشتغالزایی و رفع مشکل اشتغال جوانان از دیگر نیازهای شهرستان و مردم است که امیدواریم به زودی محقق شود.

فرماندار رامشیر در پایان گفت: پیگیری جهت تامین اعتبارات لازم برای آبرسانی به روستاییان علی الخصوص روستاهای شاوه، تامین اعتبارات لازم جهت ایجاد شبکه فاضلاب شهری، توجه و پیگیری لازم مبنی بر نگاه ویژه استان به بخش کشاورزی رامشیر، پیگیری جهت اختصاص سهم ارزش افزوده و عوارض آلایندگی به شهرستان، پیگیری جهت ثبت قراردادهای بیمه کارکنان شرکت های نفتی مستقر در محدوده شهرستان در اداره تامین اجتماعی رامشیر و پیگیری به منظور تامین اعتبار لازم برای تکمیل طرح هادی روستاها از مهمترین موارد دیگر است که باید مورد پیگیری قرار گیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار