کد خبر: ۱۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: بر اساس دستورالعمل‌های اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل خواهیم کرد و امیدواریم با اجرای این سیاست، مشکلات اقتصادی به‌ویژه بحث بیکاری حل و رفع شود.
به گزارش آرانیوز، غلامرضا شریعتی دوشنبه شب در حاشیه سفر به خرمشهر در جمع خبرنگاران، جذب سرمایه گذار را راهکاری برای رفع مشکلات دانست و عنوان کرد: در سایه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به‌دنبال جذب سرمایه‌گذار، تسهیل و رفع موانع سرمایه گذاری هستیم که امیدواریم با این اقدام، سرمایه‌گذاران بسیاری در استان ورود کرده و به  رفع مشکلات اقتصادی کمک کنند.

وی هدف از سفر به خرمشهر را بررسی مشکلات و مسائل موجود در این منطقه اعلام کرد و افزود: این بررسی‌ها با همراهی فرماندار و نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در حال انجام است و امیدواریم این مشکلات و مسائل موجود در منطقه و شهر خرمشهر حل و رفع شود.

استاندار خوزستان گفت: در این سفر به کارهای عمرانی به‌ویژه بحث پایانه مرزی شلمچه و مشکلاتی دیگر در حوزه‌های مختلف پرداخته شد و به دنبال راهکار برای آن هستیم.

شریعتی، مرز شلمچه را یکی از مواهب، ظرفیت‌ها و فرصت‌های منطقه خواند افزایش میزان صادرات از مرز شلمچه را یکی از راهکارای رفع مشکلات برشمرد و توضیح داد: بالا رفتن صادرات به تبع آن  رشد صنایع، زمینه ایجاد اشتغال فراهم می شود و برای دست یابی به این هدف و بالا بردن صادرات تمام فعالیت و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی اظهار کرد: تمام تلاش خود در مسیر سرمایه‌گذاری، بهبود فضای کسب و کار و رونق صادرات به‌کار می گیریم تا سریع‌تر و بهتر به نتیجه مطلوب دست یابیم.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار