کد خبر: ۱۶۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
نماینده مردم اندیمشک:
کسی حق باندبازی، دسته بندی سیاسی و تبعیض را ندارد و همه مسوولان...
به گزارش آرانیوز، نماینده مردم اندیمشک با تاکید بر حفظ همدلی در راستای سازندگی اندیمشک گفت:حسنوند در هیچ اداره ای نماینده یا مسوولی ندارد و هیچ کس حق ندارد به اسم نماینده دنبال باندبازی و تبعیض باشد.

وی تاکید کرد:دفتر نماینده خانه مردم است و کسی در این دفتر حق باند بازی، دسته بندی سیاسی و تبعیض را ندارد و همه مسوولان نیز باید به مردم پاسخگو باشند

فریدون حسنوند پنجشنبه شب در آیین بازگشایی دفتر ارتباطات مردمی خود در اندیمشک افزود:کمیسیون انرژی یکی از مهمترین کمیسیون های مجلس شورای اسلامی است که با توجه به ارتباط کاری و تنگاتنگ با وزارتخانه های نیرو، نفت و سازمان انرژی اتمی می تواند نقش مهمی در راستای توسعه کشور ایفا نماید.

وی با قدردانی از نمایندگان استان خوزستان در حمایت از نماینده مردم اندیمشک در تصدی ریاست کمیسیون انرژی اظهار کرد:اگر امروز این توفیق نصیب این حقیر شده است با تلاش و جدیت برای تحقق اهداف آن گام بر می دارم و این حضور در کمیسیون متعلق به مردم اندیمشک و خوزستان است.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود:این کمیسیون در سال های تحریم در کنار دولت بوده و با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری به دنبال وظایف خود برای رسیدن به دستاوردهای ملی و فرا ملی تلاش می کند.

وی در ادامه با اشاره به دغدغه مردم اندیمشک و نقش نماینده در رفع این امور گفت:امروز حسنوند به عنوان نماینده مردم اندیمشک از همه مشکلات و مطالبات مردم شهرستان آگاه است و با همدلی در راستای حل آنان تلاش می کند.

وی از بیکاری به عنوان مهمترین دغدغه مردم اندیمشک نام برد و گفت:با توجه به وضعیت طرح های در دست اجرا در این شهرستان برای حل این مشکل نیازمند زمان هستیم. حسنوند گفت:چگونه با مشکلاتی مانند تعطیلی کارخانه سیمان، پتروشیمی رفته از اندیمشک ، فدک خشک شده و امثال این مشکلات می توان مشکل بیکاری را در این شهرستان یک شبه حل کرد، در واقع باید با گذر زمان و تلاش همگانی و حفظ وحدت این مشکلات را رفع و برای رفع مشکلات همت کنیم.

وی گفت: ما خدمت به شهروندان را از همان روز اول آغاز کردیم و در این راستا برای مشکلات شهرستان برنامه ریزی های مناسبی انجام شده است و همچنین برای احداث نیروگاه دوم سد دز در یک ماه اخیر سه جلسه با مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد که راه اندازی این طرح موجب اشتغالزایی برای صدها نفر خواهد شد.

نماینده مردم اندیمشک گفت:مجوز 2 مجموعه بزرگ کشاورزی برای پادگان امام رضا (ع) در بخش مرکزی و پادگان شفیع خانی در بخش الوار گرفته شده و همچنین پتروشیمی رفته از اندیمشک نیز به شهرستان بازمی گردد.

وی آغاز به کار شیلات،راه اندازی شهرک گلخانه ای، احیا دوباره پروژه فدک،بازگشایی مسیر راه آهن و احداث پل 4 آذر و تکمیل طرح درزین خانه را از دیگر برنامه های شهرستان اندیمشک در آینده نزدیک ذکر کرد.

وی بیان کرد:طرح دو هزار و 500 نفری ورزشی شهرستان اندیمشک نیز پس از سال ها تکمیل خواهد شد و پیگیری برای تامین اعتبار آن انجام شده ضمن اینکه تکمیل سه استخر در اندیمشک در سالجاری و سال آینده در دست پیگیری است.

وی با تاکید بر حفظ همدلی در راستای سازندگی اندیمشک گفت:حسنوند در هیچ اداره ای نماینده یا مسوولی ندارد و هیچ کس حق ندارد به اسم نماینده دنبال باندبازی و تبعیض باشد.

نماینده مردم اندیمشک تاکید کرد:دفتر نماینده خانه مردم است و کسی در این دفتر حق باند بازی، دسته بندی سیاسی و تبعیض را ندارد و همه مسوولان نیز باید به مردم پاسخگو باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار