کد خبر: ۱۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲
مدیر شهرداری منطقه 3 اهواز گفت: با انجام عملیات گسترده پاکسازی معابر،لکه گیری آسفالت، دفع نخاله های ساختمانی،هرس کاری و سایر اقدامات خدماتی در تمامی سطح حوزه این شهرداری،محلات منطقه3 جان تازه ای بخود گرفته است.
به گزارش آرانیوز، مجتبی گلستانی مدیر منطقه با اشاره به شروع اقدامات گسترده منطقه سه در حفظ سلامت و بهداشت عمومی و رفع آلودگی ها گفت: با انجام عملیات گسترده پاکسازی معابر،لکه گیری آسفالت، دفع نخاله های ساختمانی،هرس کاری و سایر اقدامات خدماتی در تمامی سطح حوزه این شهرداری،محلات منطقه3 جان تازه ای بخود گرفته است.

وی رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم را از جمله اهداف مجموعه شهرداری برشمرد که باید بطور جدی مورد توجه قرار گیرد و ادامه داد: رسیدگی به درخواست های مردمی از اولویت های اساسی مجموعه شهرداری است چرا که ما خدمتگذار این عزیزان هستیم و می بایست تمامی تلاش بی منت خود را در خدمت رسانی به شهروندان معطوف نماییم.

در همین راستا مدیر منطقه سه شهرداری در خصوص اقدامات اخیر طی روزهای گذشته افزود: پاکسازی و نخاله برداری کلیه زمین های خالی سطح منطقه که باعث ایجاد معضلاتی برای سایر شهروندان شده است،پاکسازی و تسطیح زمین های ورزشی خاکی واقع در بهزادشهر،زویه و فرهنگیان برای استفاده هرچه بهتر جوانان و ورزش دوستان،پاکسازی و رفت و روب پل ولایت،شستشوی جداول بلوار نفت و بلوار بسیج حد فاصل میدان چهار اسب تا شهید بندر،تعویض جداول فرسوده در بلوار نفت و شهرک قائم،اصلاح و ترمیم شکاف آسفالت خیابان ها و معابر فرعی کوی زیتون کارمندی به درخواست شهروندان،لایروبی،کاغذ گیری و آهک پاشی جوی های روباز محله نورآباد و زرگان،هرس فرم و شستشوی درختان در بلوارهای سطح منطقه و....تنها بخشی از اقدامات صورت گرفته در دو روز اخیر به منظور خدمت رسانی به شهروندان فهیم است.

گلستانی اظهار داشت:خوشبختانه تا این لحظه به همت کلیه زحمتکشان حوزه خدمات شهری توانسته ایم حجم گسترده ای از اقدامات مثمر ثمر و مطلوبی در و سطح منطقه در راستای رفع آلودگی های محیطی و به اجرا در آمده است و اینگونه اقدامات ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: نظافت و پاکیزگی شهر بدون همکاری مردم امکان پذیر نخواهد بود و از شهروندان عزیز خواست در نظافت شهر با توجه به گرم بودن هوا با شهرداری همکاری خوبی داشته باشند تا شاهد شهری آراسته تر باشیم./
photo_2016-06-23_21-42-31.jpg
photo_2016-06-23_21-42-41.jpg
photo_2016-06-23_21-42-48.jpg
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار