کد خبر: ۱۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: در مدت اخیر طی دو سه فقره عملیات، چند تیم خرابکاری که قصد داشتند از خوزستان وارد نقاط مرکزی کشور شده و عملیات خرابکارانه انجام دهند، دستگیر شده و برخی از اعضای این تیم‌ها کشته شدند.
به گزارش آرانیوز، رئیس کل دادگستری خوزستان از شناسایی و دستگیری چند تیم عملیاتی خرابکارانه طی روز‌های اخیر در این استان خبر داده است.

فرهاد افشارنیا همزمان با هفته قوه قضائیه در دیدار آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: «هیچ تهدید خارجی و داخلی نیست که از دید ماموران انتظامی و امنیتی استان پوشیده بماند.»

افشارنیا افزود: «در مدت اخیر طی دو سه فقره عملیات، چند تیم خرابکاری که قصد داشتند از خوزستان وارد نقاط مرکزی کشور شده و عملیات خرابکارانه انجام دهند، دستگیر شده و برخی از اعضای این تیم‌هاکشته شدند.»

این در حالی است که حکمت‌علی مظفری رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی نیز از دستگیری یک تیم جاسوسی تجزیه طلب در تبریز خبر داده است.

مظفری در این باره گفت: «اعضای این باند 6 نفره جاسوسی موسوم به گامو، اسناد طبقه بندی شده نظامی و اقتصادی را جمع آوری می‌کردند و در اختیار دشمنان نظام قرار می‌دادند.»

وی در این خصوص توضیحات بیشتری نداد.

در همین حال، وزارت اطلاعات ایران روز دوشنبه (31 خرداد) با انتشار اطلاعیه‌ای از خنثی سازی اقدام شیطانی تروریست‌های تکفیری در تهران و چند استان دیگر خبر داد.

محمود علوی، وزیر اطلاعات ایران، نیز روز سه شنبه (1 تیر) جزئیات قابل نشر دستگیری تعدادی از این تروریست‌های تکفیری را بیان کرد.

طبق گفتۀ علوی، 10 تروریست تکفیری وهابی در تهران و 3 استان مرزی و مرکزی کشور دستگیر شدند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار