کد خبر: ۱۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
قم - استاندار قم با بیان اینکه فعالیت‌های اقتصادی باید توأم با بهره‌وری باشد، گفت: اقدام جهادی در حوزه اقتصادی یک ضرورت دینی و شرعی و ملی است.
به گزارش آرانیوز، سید مهدی صادقی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی که در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اعلام اینکه باید به اقتصاد مقاومتی واقعاً اعتقاد داشته باشیم، گفت: تا زمانی که ضرورت اقتصاد مقاومتی درک نشود هیچ حرکت مفید و مثبتی در برنامه‌های ستاد فرماندهی نخواهیم داشت.

گزینه‌های دست‌یابی به اقتصاد مقاومتی

وی با تأکید بر اینکه تنها با تغییر دیدگاه می‌توان به بهینه سازی امور کمک کرد، افزود: هرگاه توانستیم در انجام وظایف خود حداقل ۳۰ درصد به بهره‌وری و بهینه سازی فعالیت‌ها دست پیدا کنیم به اقتصاد مقاومتی کمک کرده‌ایم.

استاندار قم خطاب به اعضای کارگروه ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: برنامه‌هایی که به عنوان فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی مطرح می‌شود باید از سه گزینه نیازسنجی، ظرفیت سنجی و امکان سنجی عبور کرده باشد.

وی در ادامه با تمجید از عملکرد شهرداری در پروژه خیابان شهیدان محمودنژاد، گفت: هر کاری که براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی شده باشد، درست شروع می‌شود و با کمترین اتلاف وقت، انرژی و هزینه به سرانجام می‌رسد.

پروژه عماریاسر غیرکارشناسی است

صادقی با بیان اینکه پروژه پل سه سطحه عمار یاسر یک طرح غیرکارشناسی است، افزود: این طرح نیاز به تملک محوطه‌های اطراف را نداشت و اتلاف وقت مردم و انرژی و هزینه دولت را در پی داشته است.

وی در ادامه به لامپ‌هایی که در سالن جلسه روشن بود اشاره کرد و گفت: واقعاً چه ضرورتی دارد در اوج گرمای تابستان و گرانی انرژی و کمبود برق در استان این همه لامپ در محل روشن باشد.

رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم با تأکید بر اینکه باید به امور خود نگاه بهینه داشت، افزود: اقدام جهادی در حوزه اقتصادی یک ضرورت دینی و شرعی و ملی است.

وی با بیان اینکه درست عمل کردن عین امر به معروف است، اظهار کرد: اگر در برنامه‌های اقتصادی نگاه و عمل بهره ورانه نباشد، هیچ سودی عاید ملت نخواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار