کد خبر: ۱۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
بابل - نماینده مردم بابل در مجلس گفت: بابل به دلیل قطب ارتباطی می‌تواند همانند باراندازهای تاریخی در سده‌های گذشته، هاب تجاری و صنفی شمال کشور شود.

به گزارش آرانیوز، حسین نیاز آذری  بابیان اینکه بازار و تجارت میراث معنوی شهرستان بابل در بخش اقتصادی است و کسب‌وکار حلال با هویت وزندگی مردم باصفا و زیرک بابل گره‌خورده است افزود: بارفروش، یادآور رونق تجاری و بازرگانی این دیار در سده‌های گذشته بوده و شهرستان بابل را در تاریخ این مرزوبوم موردتوجه سیاحان و بازرگانان بین‌المللی قرارداده است.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون فعالیت نزدیک به ۲۰ هزار واحد صنفی در شهرستان بابل یک فرصت مؤثر اقتصادی برای بازگشت به دوران رونق و شکوفایی شهرمان است.

وی عنوان کرد: شایسته است مسئولان و بزرگان بازار برای حفظ و صیانت از هویت تاریخی این کهن دیار باهم متحد شده و با تلاش و همدلی رونق بازار را بیش‌ازپیش موردتوجه قرار دهند و اجازه ندهند منابع و دارایی‌های این شهر در نقاط دیگر سرمایه‌گذاری شود.

نیاز آذری تصریح کرد: بدون شک بازار بابل چون گذشته استعداد بین‌المللی شدن را دارد و بابل به دلیل قطب ارتباطی می‌تواند چون باراندازهای تاریخی در سده‌های گذشته، هاب تجاری و صنفی شمال کشور شود و برای تحقق این مهم اجرای عاجل شهرک‌های صنفی مورد تأکید فراوان است.

نماینده مردم بابل در مجلس افزود: اصناف، کسبه شریف و بازاریان متعهد می‌توانند پشتیبان اصلی اقتصاد اسلامی و اجرای اقتصاد مبتنی بر توسعه درون‌زا و تولید محور باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار