کد خبر: ۱۵۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
در بازدید از مناطق سیل زده
بسته های ارزاق اهدایی آستان قدس رضوی به بخش‌های سیل زده روستاهای شمال اهواز رسید.

به گزارش آرانیوز، روز گذشته در بازدید محمدامین توکلی زاده؛ مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی از بخش‌های سیل زده روستاهای شمال اهواز، بسته‌های ارزاق اهدایی این آستان مقدس میان اهالی منطقه توزیع شد.

در این دیدار مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی، فرمانده حوزه امام مهدی(عج) سپاه ولیعصر استان خوزستان، مسئول کانون جوانان جوادالائمه اهواز (کانون جوانان رضوی) و نمایندگان اعزامی از سوی موسسه جوانان آستان قدس رضوی به میان مردم روستای سیل زده سید سلمان از روستاهای منطقه الهایی رفتند و با دلجویی از آنها، دقایقی را پای صحبت‌ها و درددل‌های مردم شریف خطه خوزستان نشستند.

توکلی زاده در این دیدار با ابلاغ سلام گرم تولیت آستان قدس رضوی به مردم روستای سید سلمان ابراز داشت: انشاء الله طی برنامه‌های ویژه‌ای که آستان قدس رضوی در دست اجرا دارد، پیگیر فراهم شدن زمینه تشرف مردم این روستا که تاکنون توفیق تشرف به بارگاه مطهر رضوی را نداشتند، هستیم.

روستاهای 4 منطقه شعیبیه، الهایی، شاوور و شوش که در حاشیه رودخانه‌های دز، کرخه و کارون، قرار دارند، چندی پیش دچار پدیده سیل زدگی شده بودند که در نهایت پس از اینکه برخی از این روستاها به مدت 14 روز در محاصره آب بودند و حتی برخی خانواده‌ها 12 روز را بالای پشت بام ها زندگی می‌کردند، با کمک نهادهای مردمی و مراجع ذی ربط به زندگی عادی برگشتند.

در حادثه سیل زدگی مناطق یاد شده، 22 هزار خانوار به صورت مستقیم گرفتار این حادثه شدند.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار