کد خبر: ۱۵۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
رئیس هیات پزشکی و ورزشی استان زنجان گفت: این استان به لحاظ پزشکی و ورزشی جز استان های ضعیف کشور محسوب می شود که اقدامات زیادی برای ارتقای آن باید انجام شود.

به گزارش آرانیوز، صدیقه دهنایی افزود: این استان به لحاظ استعدادهای ورزشی وضعیت مطلوبی در کشور دارد، اما از نظر آگاهی رسانی پزشکی و ورزشی بسیار ضعیف است.
وی اظهار کرد: هیات پزشکی و ورزشی این استان در گذشته به ویژه در بخش آموزش و توانبخشی فعالیت چندانی نداشت و در واقع تجمیع نبود و شاید ضرورت فعالیت این بخش چندان احساس نمی شد.
دهنایی افزود: این هیات قصد علمی کردن ورزش را دارد که اداره کل ورزش و جوانان نیز نظر مساعدی به این موضوع دارد و در حال تقویت این بخش است.
وی بیان کرد: هیات های پزشکی و ورزش استان های دیگر اقدامات بسیار خوبی در توسعه فعالیت های خود انجام داده اند که این هیات در استان نیز باید کارهای زیادی را برای تحقق برنامه های تعیین شده خود انجام دهد.
رئیس هیات پزشکی و ورزشی استان زنجان، نبود بودجه کافی را یکی از مشکلات اساسی این هیات عنوان کرد و گفت: کمیته های این هیات به صورت خودگردان اداره می شوند و نبود اعتبار کافی انجام بسیاری از برنامه ها را با دشواری مواجه کرده است.
وی خاطرنشان کرد: این هیات پزشکی ورزشی باید تمام مسابقات ورزشی را که در استان رخ می دهد به طور کامل پوشش پزشکی و ورزشی دهد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار