کد خبر: ۱۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
مدیر روابط عمومی وامور بین الملل شهرداری اهواز:
جلسه هماهنگی رابطین روابط عمومی و خبر مناطق و معاونت های شهرداری اهواز برگزار گردید
به گزارش آرانیوز، فرزین حاتمی کاکش اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه اصلاح روش هاو زمان بندی جهت ارسال به موقع اخبار به مدیریت روابط عمومی در راستای انتقال سریع به سایت شهرداری اهواز و ارسال خبرگزاری ها و نشریات می باشد. وی همچنین به سلسله عملکرد های رابطین در تهیه و تدوین خبرها منطبق بر استانداردها و اصول خبر نویسی تاکید کردند.
مدیر روابط عمومی وامور بین الملل شهرداری اهواز تاکید کردند: آشنایی و استفاده از شبکه‌ها و فضای مجازی باید از ملزومات کار روابط عمومی های کلیه نهاد های زیر مجموعه شهرداری اهواز گردد.

حاتمی کاکش همچنین اعتماد مردمی را ظرفیتی مهم دانست و گفت: جریان اطلاعات و اخبار در شبکه‎های مجازی همانند رودخانه‎ای زیرزمینی است که هر روزه در جریان است و روابط عمومی‎ها باید نسبت به آن آگاهی داشته باشند و از ظرفیت شبکه‎های مجازی برای اطلاع‎رسانی استفاده کنند.

وی  با اشاره به حضور رابطین خبر مناطق و معاونت ها در دنیای مجازی، عنوان کرد: حضور قوی مدیران روابط عمومی مناطق،معاونت ها و سازمان ها و همچنین رابطین خبر در عرصه مجازی کمک می کند که  اطلاعات درست ،  با سرعت در اختیار مردم  قرار گیرد  چرا که اگر کسی جا بماند از گردونه رقابت خارج می شود و آسیبش تنها متوجه خودش نیست بلکه به کل مجموعه آسیب میرساند.

حاتمی کاکش در پایان افزود : مدیریت های روابط عمومی باید با بکار گیری تمامی خدمات و فناوری های جدید همان ارتباط نوین اطلاع رسانی، اخبار را به مخاطبین منتقل نموده و همچنین پاسخگوی سریع آنها باشند که این خود به افزایش کارایی در حوزه اطلاع رسانی و ارتباط با مخاطبان کمک شایانی خواهد نمود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار