کد خبر: ۱۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
کرمان - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان سیره اولیاء الهی را مبنای فعالیت های پرورشی و فرهنگی دانست و گفت: سلیقه شخصی در این حوزه جایگاهی ندارد.
به گزارش آرانیوز، حمیدرضا میرموسی ظهر دوشنبه در آیین معارفه سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: اولیاء الهی و ائمه اطهار بنیان گذاران برنامه های پرورشی و فرهنگی بوده اند و برای رسیدن به این هدف مهم، رنج های فراوانی را متحمل شده اند.

وی با بیان اینکه کار پرورشی مصداق برنامه های الهی پیامبران است، تصریح کرد: رساندن پیام الهی به دانش آموزان و افراد جامعه و دعوت آنها برای رسیدن به قرب الهی، کاری سخت؛ اما لذت بخش است و هرچه کار سخت تر باشد از ارزش بالاتری در نزد خداوند برخوردار است.

میرموسی با تاکید بر اینکه مبنای کار پرورشی باید قرآن کریم، برنامه های حیات بخش اسلام و انبیاء الهی باشد، گفت: پیروی از معارف اسلامی و ائمه اطهار (ع) شرط موفقیت در کار پرورشی و فرهنگی است.

سرپرست معاونت  پرورشی و فرهنگی اداره کل اموزش و پرورش استان کرمان گفت: سلیقه شخصی در فعالیت های پرورشی و فرهنگی جایگاهی ندارد، زیرا به حیات طیبه انسان ها مربوط شده و انحراف در آن آثار زیانبار و جبران نشدنی را بر جای خواهد گذاشت.

میرموسی بر جذب و شرکت ۱۰۰ درصدی دانش آموزان استان در فعالیت های پرورشی و مسابقات فرهنگی، هنری و معارف اسلامی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه قرآن کریم سعادت و سلامت بشر را تضمین می کند، گفت: تربیت نیروی انسانی سرباز در طراز جمهوری اسلامی براساس فرامین قرآن کریم و معارف اسلامی مهمترین رسالت آموزش پرورش در حوزه پرورشی و فرهنگی است.

در این آیین از سید داوود ملکی معاون سابق پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان که به سمت بازنشستگی نائل شده بود تقدیر و حمیدرضا میر موسی به عنوان سرپرست حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان معرفی شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار