کد خبر: ۱۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
کرمان - نماینده عالی دولت در استان کرمان خواستار استفاده از ظرفیت های مردمی برای رونق اقتصادی این استان شد.
به گزارش آرانیوز، علیرضا رزم حسینی پیش از ظهر چهارشنبه در دهمین جشنواره گل محمدی لاله زار اظهار کرد: باید ظرفیت های مردمی برای رونق اقتصادی بهره برده شود.

رزم حسینی گفت: مردم نقش بسزایی در رونق اقتصادی دارند و مردم بردسیر و لاله زار می توانند با سرمایه گذاری در زمینه گل محمدی ضمن کارآفرینی باعث رونق اقتصادی منطقه شوند.

وی اقتصاد مردمی را از جمله الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: به دنبال حمایت از سرمایه گذاران و تسهیل سرمایه گذاری در استان کرمان هستیم.

رزم حسینی با گرامیداشت یاد مرحوم صنعتی و همسرش به عنوان پایه گذاران کشت گل محمدی و صنعت گلابگیری در لاله زار، گفت: در حال حاضر ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در چارچوب مثلث توسعه اقتصادی در بردسیر در حال انجام است.

وی به توجه تغییر الگوی کشت در استان کرمان اشاره و تصریح کرد: بر این اساس محصولات پربازده با نیاز آبی کم جایگزین محصولات کم بازده با نیاز آبی زیاد می شود که این مسئله در لاله زار نیز مورد توجه قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت در استان کرمان نقش روحانیون در آگاه سازی جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: این امر باعث ورود مردم به عرصه های اقتصادی و خلق ثروت می شود.

استاندار کرمان با اشاره به دستاوردهای سفر رئیس جمهور به کرمان گفت: رئیس جمهور کرمان را به عنوان سومین استان الگوی اقتصاد مقاومتی معرفی کرد.

وی ادامه داد: این امر منجر می شود کرمان بتواند اقتصاد مقاومتی را تمرین کرده و بستر اقتصاد مردمی را فراهم کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار