کد خبر: ۱۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۸
مدیرکل اجتماعی استانداری تهران:
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران با بیان اینکه دولت ها به تنهایی نمی توانند توسعه پایدار را در همه ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایجاد کنند گفت: برای تحقق این هدف نیازمند آموزش ساختاری و نوسازی نهادی سازمان های مردم نهاد و تشکل های اجتماعی هستیم.

به گزارش آرانیوز، سیاوش شهریور شامگاه چهارشنبه در حاشیه نخستین همایش آموزشی سازمان های مردم نهاد با رویکرد تقویت امور زیرساختی توسعه به خبرنگار ایرنا افزود: هدف از برگزاری این همایش توانمندسازی، تسهیل گری امور، فربه سازی نظری، تبادل تجربیات، ایجاد رویکردهای نوین و نیز نوسازی نهادی سمن ها هستیم.
وی با بیان اینکه توسعه پایدار مستلزم حضور و همراهی حداکثری مردم است تصریح کرد: مردم باید در قالب جامعه مدنی و سمن ها به کمک دولت بیایند.
وی سمن های استان تهران را قدرتمندترین تشکل های اجتماعی در سطح کشور عنوان کرد و گفت: سازمان های مردم نهاد استان تهران می توانند بخش عمده تصدی گری امور اجتماعی و فرهنگی در استان و حتی کشور را برعهده بگیرند.
شهریور یادآور شد: برای تحقق این ماموریت و رساندن سمن ها به جایگاه واقعی خود نیازمند بروزرسانی دانش، رویه و تجربه سمن ها هستیم.
وی تاکید کرد: استانداری تهران تصمیم دارد نسبت به توانمندسازی، آموزش و نوسازی سازمان های مردم نهاد اقدام کند تا آن ها نیز به کمک دولت بیایند.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران گفت: برای حل معضلات و آسیب های اجتماعی و فرهنگی که بنیان خانواده را تهدید می کند راهی جز همراهی سه ضلع دولت، جامعه مدنی و نهاد خانواده وجود ندارد.
شهریور خاطرنشان کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری شده، اراده استاندار و برنامه های معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری تهران بر حمایت همه جانبه از سمن ها قرار دارد.
نخستین همایش آموزشی سازمان های مردم نهاد با رویکرد تقویت امور زیرساختی توسعه عصر چهارشنبه با حضور سیدشهاب الدین چاوشی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و جمعی از مدیران و اعضای سمن ها و تشکل های اجتماعی استان تهران در باغ کشاورزی واقع در ولنجک تهران برگزار شد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار