کد خبر: ۱۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
تاریخچه گلف کشورمان با نفت و مسجدسلیمان گره خورده و ناخودگاه وقتی نامی از گلف برده می شود همه نگاه ها به سمت مسجدسلیمان می آید جایی که زادگاه و مهد گلف کشور و خاورمیانه است و از دیرباز تاکنون گلف بازان آن یک پای ثابت تیم ملی بوده اند .

به گزارش آرانیوز، تاریخچه گلف کشورمان با نفت و مسجدسلیمان گره خورده و ناخودگاه وقتی نامی از گلف برده می شود همه نگاه ها به سمت مسجدسلیمان می آید جایی که زادگاه و مهد گلف کشور و خاورمیانه است و از دیرباز تاکنون گلف بازان آن یک پای ثابت تیم ملی بوده اند .

در این روزها که هوای استان خوزستان بسیار گرم و نفس گیر شده رقابت حساس دو تیم مطرح و صاحب شانس قهرمانی نیز بر گرمای لیگ گلف افزوده تا تکلیف لیگ برتر امسال گلف در مهد و دیار نفت کشور یکسره شود و قهرمان امسال شناخته شود .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، هفته پایانی از دور برگشت مرحله نهایی
رقابت های لیگ برتر گلف کشور چهارشنبه 12 و 5 شنبه 13 پیگیری می شود که طی آن دو تیم مدعی عنوان قهرمانی ، ملی حفاری اهواز و نفت مسجدسلیمان در داربی نفتی ها به مصاف هم می روند تا چهره تیم قهرمان در این رقابت شناخته شود .

حساسیت این رقابت از آن جهت قابل توجه است که تیم ملی حفاری در صورت شکست تیم نفت می تواند قهرمان لیگ گردد ولی تیم نفت مسجدسلیمان که شانسش برای قهرمانی بسیار بیشتر از رقیب است تنها به یک تساوی و یک امتیاز احتیاج دارد .

در همین روز دو تیم آزادگان مسجدسلیمان و هیأت تهران نیز در مسجدسلیمان در رقابتی بی تأثیر به مصاف هممی روند . هم اکنون در جدول رده بندی لیگ برتر گلف تیم نفت مسجدسلیمان با 12 امتیاز صدرنشین است و تیم های ملی حفاری و هیأت تهران با 9 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند .

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار