کد خبر: ۱۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
سنندج - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: هئیت ورزش دانش آموزی باید در راستای استعداد یابی فعالیت داشته باشد.
به گزارش آرانیوز، افشین خوشگوار ظهر یکشنبه در مجمع انتخابات هئیت ورزش دانش آموزی استان کردستان اظهار داشت: هئیت ورزش دانش آموزی در راستای جذب دانش آموزان ورزشی و تخصصی کردن ورزش در مدارس و استعداد یابی باید گام بردارد.
 
وی افزود: همگانی کردن ورزش و جذب جوانان به رشته های ورزشی می تواند در سلامت روحی و روانی جامعه و آحاد افراد جامعه نقش بسزایی داشته باشد.
 
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان  بیان کرد: همه باید با برنامه ریزی و تعامل مناسب برای پیشبرد اهداف این هیئت تلاش کنیم و هئیت ورزش دانش آموزی در راستای جذب دانش آموزان ورزشی، تعامل با اداره ورزش و جوانان، تخصصی کردن ورزش در مدارس و استعدادیابی فعالیت داشته باشد.
 
خوشگوار یادآور شد: کسی که به عنوان رئیس هئیت انتخاب می ‌شود باید تعامل خوبی با اداره ورزش و جوانان داشته باشد و برنامه ریزی مناسبی را در راستای جذب دانش آموزان داشته باشد.
 
وی ادامه داد: هئیت ورزش دانش آموزی باید به عنوان یک بازوی قوی برای تربیت بدنی و آموزش و پرورش عمل کند که برای رسیدن به این مهم همگی باید تلاش کنیم.
 
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت:  در سال ۹۴ این معاونت برگزاری مسابقات قابل توجهی را انجام داده که از این میان برگزاری مسابقات کشوری کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ‌ای و ارتقا پنج پله‌ ای جایگاه کردستان در ارزیابی کشوری نشان دهنده فعالیتی چشمگیر بوده است.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار